pollenallergi Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Nintendo har nu släppt 3 nya bilder på det kommande Zelda spelet till GC.. http://level7.nu/spel/spel.php?id=1278 Det ser ut som att iaf 2 st är bara tagna från E3 trailern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Grr vad sur jag blir på att bilderna inte funkar på level7 för min data <_<. Jag hann att se lite... en såg ny ut, någon med typ dödsskalle ansikte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (redigerat) Jäklar vad grymt,jag måste ha det!! :D Finns det datum på det?Jag vet bara att det släpps 2005 Redigerat 24 November 2004 av Orson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 K.K. Slayer: Meningen med ditt inlägg? Orson: Ja slutet av 2005 tror jag det kommer.. *Hoppas* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Enligt ryktena som vår egen NesseN spred skulle det inte komma till Gamecube ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Tss... Det är gamereactor's fel.. De var säkert falska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Nejdå! Jag har hört att Nintendo slutar tillverka GC helt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Lol, det är definitivt ett falskt rykte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Nä, det behöver inte vara falskt? någon gång måste dom byta konsoll och kan inte hålla på med många samtidigt? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Jag tror inte att fom kommer att sluta tillverka Gc spel, det låter konstigt! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Nä, det behöver inte vara falskt? någon gång måste dom byta konsoll och kan inte hålla på med många samtidigt? ;) tsssss de slutade fakiskt att sluta till verka NES deras äldsta konsoll först i maj 2004 och då hade de tillverkat den i över 20 år varför skulle de då sluta tillverka gc efter bara 3 år :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg