Gäst Spirtual Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 vilken linje ska man gå om man vill lära sig och programera? 93:a (går i 6:an) Data/IT har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jag är ju bara 9 så jag kanske inte behöver tänka på det än :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Funderar på fordon på Bräcke eller Byggprogram i Dergården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag har sökt GUC, mediainriktningen. Egentligen skulle jag ha börjat gymnasiet föra året men jag fick IG i matte så jag har gått individuella pogrammet det här året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) Jag ska inte välja förräns till nästa år.. Redigerat 19 Juli 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 söker på sammhäll, det säkra valet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag har valt ett specialutformat program med mycket psykologi och hur människor fungerar i världen. Är den enda på hela skolan som ska gå där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 (redigerat) jag är ju bara 9 så jag kanske inte behöver tänka på det än :P Bra i alla fall och va förberred :D Jag har nog planerat fotboll eller Data/IT Redigerat 2 Maj 2005 av Cobraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_rS Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Valde först Natur(Matematik och Data). Bytte sedan till El(Datateknik). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Bytte från vanlig media till Multimedia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag var väldigt inne på data/it innan, men vafan. höga poänggränser. lika bra att slö med skolan. satsar på godkänt i alla ämnen, sen får jag säkert bättre i något, så kommer jag in på estetisk musik/teater. har faktiskt inte lust att sitta hemma och inte göra nåt annat än att studa för att gå en datanördslinje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Har alltid velat bli komiker/skådespelare..Så någon form utav teater linje blir det väll isåfall..Men de e ju 2 år kvar så ja har ju rätt mycke tid kvar o möjligtvis ändra mig på..Men som det ser ut nu Teater. Nån som gått det o vet hur länge man går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.