pho Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 men W T F!!! denna tråd är 2 år gammal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag har den segaste gamecube open knappen i hela universum! När jag ska öppna den då måste jag ta all min styrka i min tumme ca 3 minuter. Pappa försöker tillomed öppna den men han lyckas aldrig. Det är bara jag som kan öppna den :P :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 kul att det funkar nu min storebror har gc det har ja inte pajat en så läng e iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) efteersom alla skriver hära så kan jag säga att mitt minneskort raderades och det var INTE kul eftersom min fil på ssbm försvan och jag hade alla gubbar,barnor,276 troffer och mycket mera... min fil på mkdd försvan och min fil på ztww och filen på metriod prime alltså alla mina spel som då var 17 stycken raderades och jag hade klarat av alla utom två............OCH det var inte roligt Du du är inte ensam jag har tappat bort mitt och har inte hittat det på ett halvår du kan iallafall göra filer på ditt card nu Redigerat 19 Augusti 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Garanti? Btw : Ni måste vara försiktiga med era grejor. Redigerat 3 September 2006 av Quicksilver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Min kompis hade sönder sitt eget PS2 en gång(PS2 suger jämfört med Gamecube). Han satte på sitt PS2 men det funkade inte...Han blev skitförbannad och slog sönder det :P ...Sen upptäckte han att han bara hade glömt och sätta i sladden! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Min kompis hade sönder sitt eget PS2 en gång(PS2 suger jämfört med Gamecube). Han satte på sitt PS2 men det funkade inte...Han blev skitförbannad och slog sönder det ...Sen upptäckte han att han bara hade glömt och sätta i sladden! ...Lol. Lite korkat. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Ehm..Varför tar ni upp min 2 år gamla tråd o diskuterar mina problem för 2 år sen!? Ni skämmer ut mej ju! Lås denna tråd pl0x.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) MITT GC är trasigt, det går inte att ens starta spelen, värkar inte gå att fixa heller. Inte så värst kul när man försöker få rekord på SSBM -.-' Redigerat 22 September 2006 av Demon9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg