DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 KÖR INT ME FUSK PÅ DIABLO FUSK PROGRAMEN SKICKAR DITT ACC NAME OCH ACC PASSWORD TILL DEN SOM GJORT FUSKET SÅ ATT DOM KAN HACKA DIG!!! tror du på det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 KÖR INT ME FUSK PÅ DIABLO FUSK PROGRAMEN SKICKAR DITT ACC NAME OCH ACC PASSWORD TILL DEN SOM GJORT FUSKET SÅ ATT DOM KAN HACKA DIG!!! Åhå. Men jag har ingen battlenetgubbe, jag kan inte ens köra det, för jag har inget bredband som gör att man kan köra såna online-games. Så det skadar inte mej. Men det kanske skadar er alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 KÖR INT ME FUSK PÅ DIABLO FUSK PROGRAMEN SKICKAR DITT ACC NAME OCH ACC PASSWORD TILL DEN SOM GJORT FUSKET SÅ ATT DOM KAN HACKA DIG!!! tror du på det själv? det är väldigt lätt att lägga in en trojan i fusk program, speciellt dom som blir spammade i chat kanalerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 KÖR INT ME FUSK PÅ DIABLO FUSK PROGRAMEN SKICKAR DITT ACC NAME OCH ACC PASSWORD TILL DEN SOM GJORT FUSKET SÅ ATT DOM KAN HACKA DIG!!! Åhå. Men jag har ingen battlenetgubbe, jag kan inte ens köra det, för jag har inget bredband som gör att man kan köra såna online-games. Så det skadar inte mej. Men det kanske skadar er alla andra. är man dum nog att ladda ner hack så förtjänar man att förlora sina Accs. behövs inte bredband för att spela diablo. nog för att det inte skadar att ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dadde Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Om du behöver hjälp så kan du fråga oss? :P :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Finns det superbossmode till mac eller? är det någon som kan svara på min fråga? Måste få veta det. Snälla Znälla någon! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: http://phrozenkeep.it-point.com/filecenter...er/pafiledb.php där finns dom flesta Modsen, jag vet inte om dom funkar till Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hmm dom tjänar inget på att hacka ditt acount eftersom halva caratern är på din dator och andra på battle.nets sörvar..... fast det är trokigt och fuska jag har gjort de förut man är ju så överlägsen det är **** tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hmm dom tjänar inget på att hacka ditt acount eftersom halva caratern är på din dator och andra på battle.nets sörvar..... fast det är trokigt och fuska jag har gjort de förut man är ju så överlägsen det är **** tråkigt ehm, Jo dom tjänar ALLA dina items. om dom lyckas hacka dina accounts så får dom tillgång till dina gubbar, dina chars sparas INTE på din dator, inte halva charsen eller ditt acc, det som sparas är tangentinställningarna (snabbkommando oftast f1-f8 men man kan ställa in hursomhelst. chat lista, o lite mer. på Open Battlenet sparas dina chars på din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag kör med ordenkliga saker men jag kör inte mer för det är för lätt spöa diablo med lv 18 :S hur kul är det???? men om ni vill ha vita lr svarta saker står jag till tjänst hackar åt folk som faan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 så tråkigt att "hacka" på open. det är som att peta tänderna med ett 20 meter långt träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 vadå open kör closed jag hackar bara till closed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Några frågor! 1.Hur kan man köra med bossmode? 2.På vilken internet-site kan man ladda ner fusk-program på? 3.Jag har DIABLO II LOD VERSION 1.10...VILKEN HAR DU? Jag har en Amazon som e på level 99 och har ett spjut som kan skada MINST 50000.......säg till så kan jag göra en gubbe åt er! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.