Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran

Rekommendera inlägg

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

KÖR INT ME FUSK PÅ DIABLO FUSK PROGRAMEN SKICKAR DITT ACC NAME OCH ACC PASSWORD TILL DEN SOM GJORT FUSKET SÅ ATT DOM KAN HACKA DIG!!!

 

Åhå.

Men jag har ingen battlenetgubbe, jag kan inte ens köra det, för jag har inget bredband som gör att man kan köra såna online-games.

Så det skadar inte mej.

Men det kanske skadar er alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KÖR INT ME FUSK PÅ DIABLO FUSK PROGRAMEN SKICKAR DITT ACC NAME OCH ACC PASSWORD TILL DEN SOM GJORT FUSKET SÅ ATT DOM KAN HACKA DIG!!!

 

tror du på det själv?

 

 

det är väldigt lätt att lägga in en trojan i fusk program, speciellt dom som blir spammade i chat kanalerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KÖR INT ME FUSK PÅ DIABLO FUSK PROGRAMEN SKICKAR DITT ACC NAME OCH ACC PASSWORD TILL DEN SOM GJORT FUSKET SÅ ATT DOM KAN HACKA DIG!!!

 

Åhå.

Men jag har ingen battlenetgubbe, jag kan inte ens köra det, för jag har inget bredband som gör att man kan köra såna online-games.

Så det skadar inte mej.

Men det kanske skadar er alla andra.

 

är man dum nog att ladda ner hack så förtjänar man att förlora sina Accs.

 

behövs inte bredband för att spela diablo. nog för att det inte skadar att ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm dom tjänar inget på att hacka ditt acount eftersom halva caratern är på din dator och andra på battle.nets sörvar..... fast det är trokigt och fuska jag har gjort de förut man är ju så överlägsen det är **** tråkigt

 

ehm,

 

Jo dom tjänar ALLA dina items.

 

om dom lyckas hacka dina accounts så får dom tillgång till dina gubbar, dina chars sparas INTE på din dator, inte halva charsen eller ditt acc, det som sparas är tangentinställningarna (snabbkommando oftast f1-f8 men man kan ställa in hursomhelst. chat lista, o lite mer.

 

på Open Battlenet sparas dina chars på din dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Några frågor!

 

1.Hur kan man köra med bossmode?

 

2.På vilken internet-site kan man ladda ner fusk-program på?

 

3.Jag har DIABLO II LOD VERSION 1.10...VILKEN HAR DU?

 

Jag har en Amazon som e på level 99 och har ett spjut

som kan skada MINST 50000.......säg till så kan jag göra en

gubbe åt er! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...