Zkin Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ladder eller non ladder. tror fortfarande inte att du kan hacka. skriv ditt så messar jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 mit acca är K.P.H1321 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 F*n diablo var ju sk*t lätt, nu är jag i Nightmare och har inte kommit så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 kör du online??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag vet bara att jag kör open. F*N jag fick inte fram den där portalen till cowlevel och så funkade inte det där med att man skulle skriva players8 (man skulle väl skriva det på det därchat när man trycker Enter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Vilken skill ska man satsa på med en barb när den kommer till lvl 30? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Vad har du satsat dina skills på? lite på skeleton väl? Och golem? Om inte så är du dum. Man ska ha en bra hireling och en golem eller blod golem eller iron golem och lite skeletons så kan du klara dessa seals. det är inte så svårt. från tre kommer det monster men inte från de två sista. PS: Jag har en Paladin på level 47 Nightmare act 3 expansion gubbe och han dog många gånger mot Diablo på grund av hans attacker. ha Jag har en barbar på level 79. :P och har klarat ut svårighetsgraden hell, ett antal ggr. och så har jag en sköld som har över 900 defense, två svärd som heter hexfire och skadar otroligt mycket och självklart har jag satsat 40 st. skills på tvåhandsslaget :D :P :D SLÅ DET NI PS glömde jag säga att jag klå mephisto, diablo och alla andra hur lätt som hellst DS :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 vill ni gå upp levlar så har jag ett bra tips åt er Kör online och joina dej med så många som möjligt. Ställ dig i tex. första staden i ett hörn eller något. Lämna datorn ta sedan och käka en pizza eller något annat. För att när någon annan dödar något månster eller något i den stilen så får du exp. points från dem. håll på så i typ en halv timme så har du gått upp C:A 5 levlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag har hittat ett bra ställe att träna på nu så nu ställer jag en ny fråga, var kan man hitta bra items? döda dem stora bossarna diablo, mephisto, baal etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Anväd dig av denhär buggen: Om du klår up Mephisto, Baal, Duriel, Andariel eller Diablo lätt. Döda t.ex Mephisto ta sakerna du får, tryck esc sedan save&exit game Gå och mörda honom igen så får du andra vapen,sköldar etc. Jag kallar det att "item finda" :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag frågade vilken skill man ska satsa på när man kommer till lvl 30 med en barb. om man inte har installerat det där battel net och multiplayer så kan man välinstallera det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag funderar på att köpa det.. Vet inte varför jag inte har tänkt på det förens nu.. Är det köp-värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.