wubo Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Nej, har inte hänt och hoppas på att det aldrig händer heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Nä, ibland kan jag känna mig lite utstött bara. Folk bryr sig inte om mig osv. Men det är ju en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Nej, och jag kommer aldrig att bli mobbad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Jag blev mobbadför ett bra tag sedan, men nu är det förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jag mobbar fula, tjocka, äckliga, skinnys, störda, FjOrtIzZar, mm. Annars är jag inte mobbad själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Jag mobbar fula, tjocka, äckliga, skinnys, störda, FjOrtIzZar, mm. Annars är jag inte mobbad själv På tal om störda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sum Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Nopes. Och det är jag glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag mobbar fula, tjocka, äckliga, skinnys, störda, FjOrtIzZar, mm. Annars är jag inte mobbad själv Tror dig inte, om det stämde skulle du inte säga det. Du säger så bara för att du vill få uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 jag blir aldrig mobbad vi bara säger skämt till varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Nej. Jag har inte blivit mobbad. Vår skola har i stort sett ingen mobbning. Småbråk kanske.. Men inte nåt allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 (redigerat) Man ska inte slå tjejer det är fegt. Även om dem retar därför tjejer är Tjejer. Killar är födda vildare än tjejer... vadå så då får man slå killar? :angry: man får inte slå någon! Redigerat 30 Juni 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Jag mobbar fula, tjocka, äckliga, skinnys, störda, FjOrtIzZar, mm. Annars är jag inte mobbad själv eneklt svar: han är mobbad och behöver uppmärksamhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.