Zimens Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Photoshop duger bra :) Onödigt snygg :) :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 <---- vad tycker ni om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Photoshop duger bra :) Den var snygg! :DPrecis min smak xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Sry om jag låter tjatig med tanke på min signatur men iaf, denna avatar kanske inte är den allra bästa jag gjort, men jag har gjort den fullständigt själv från början till slut. Alltså med egna brushes, egengjord render och eget typsnitt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Snygg Nico ! Vääääääääldigt längesen ja gjorde nått i photoshop nu .. Den här vart inte så himla snygg . Texten blev fuul OBS.BILDEN FUNGERAR BARA I MOZILLA FIREFOX. Vet inte varför :S Ramen kommer att fixas bättre snart Redigerat 20 Mars 2007 av Vappol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Snygg Nico! Din med Vappol :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Jag gillar när rendern kliver ut ur siggen. :D Det ger en cool dimension. Men du borde ta bort det där "glittret" om är utanför siggen. Det ser bara konstigt ut. Mkt snyggt nico jag ska föröka göra något likande i gimp någon gång. Du använde "mappa till objekt" va? Redigerat 20 Mars 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 Zantera: danke <3 :wub: Zimens: danke <3 :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 <---- vad tycker ni om den? Fin (med lite hänsyn för att du är 12)Du använde "bump map" va? Jag behöver lära mig det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Kommentar Redigerat 20 Mars 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 ehhh... va? Jag ser inte bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Du får ju trycka på pilen så du ser hans inlägg -.- Kommentarer? Redigerat 20 Mars 2007 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.