Gäst UAP Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Exprimenterade bara i PS och fick fram det här: Edit: Vars tog ramen vägen? -.- Men jag är dålig på att färga ögon :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag tyckte den var skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Exprimenterade bara i PS och fick fram det här: Edit: Vars tog ramen vägen? -.- Den rendern är så överanvänd, har sett sjukt många bra versioner av den, därför känns din väldigt dålig. Lens-Flaren är för basic + att det är det enda som händer i bakgrunden. Väldigt dålig text. (Som inte jag ska säga något om iofs :rolleyes: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Svadilfare gör bara som dom säger. Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också. Då slipper du bråka med nån. Iaf skulle vilja ha lite mer comments på denna http://www.fuska.se/forum/uploads/post-19191-1175715967.gif OMFG den där är nog någon av de häftigaste jag någonsin sett, snälla säg. Var hittade tu tutorialen till den!? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Svadilfare gör bara som dom säger. Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också. Då slipper du bråka med nån. Iaf skulle vilja ha lite mer comments på denna http://www.fuska.se/forum/uploads/post-19191-1175715967.gif Det mesta är har jag väll hitta på själv ^^ Men såg en tutorial där man la in en video i bilden men kommer inte ihåg vart jag hitta den. TDY: Bilden är hur snygg som helst men texten var inte den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Exprimenterade bara i PS och fick fram det här: Edit: Vars tog ramen vägen? -.- <{POST_SNAPBACK}> Den rendern är så överanvänd, har sett sjukt många bra versioner av den, därför känns din väldigt dålig. Lens-Flaren är för basic + att det är det enda som händer i bakgrunden. Väldigt dålig text. (Som inte jag ska säga något om iofs :rolleyes: ) <{POST_SNAPBACK}> Tack ;) Håller på med en ny sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Svadilfare gör bara som dom säger. Spara en PSD version och skriv ditt namn på ena av bilderna och posta "originalet" också. Då slipper du bråka med nån. Iaf skulle vilja ha lite mer comments på denna http://www.fuska.se/forum/uploads/post-19191-1175715967.gif Det där var utan tvekan det snyggaste jag någonsin sett! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Jahapp här kommer 2st nya, plus nya brushes :P Redigerat 9 April 2007 av Svadilfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jahapp här kommer 2st nya, plus nya brushes :P Fortfarande med andra namn... Får jag fråga varför det står butterfly på den första? Och vart brushade du någonstans? vilka brushar använde du? Många frågor ^^ Men om du gjorde dem så var det väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Följde zimens abstract tagtutorial :D Tycker den kunde blivit lite snyggare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Svadilfare, kan du skicka en psd fil på dina bilder till mig? Skulle va schysst :) 9/10 på dem. Min första på ett tag nu.. Kanske inte så avancerad, men jag gillar den xD Redigerat 8 April 2007 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.