Gäst UAP Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 <_< ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Enkel, rendern smälter inte in, o det hjälper inte att man sänker opacitet på rendern. 4/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag tycker den va snygg 7/10, palla med alla över pimpade bilderna :) Det ska va clean ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Min första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt. Ganska kass också, men jag har aldrig lärt mig sånna här saker xD Redigerat 30 April 2007 av Zantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Min första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt. Ganska kass också, men jag har aldrig lärt mig sånna här saker xD :blink: Jag är inte heller bra på att brusha, inte bra alls fakstiskt... ;) 2/10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Bara det att man aldrig hittar en guide på hur man gör, och sen alla som kan det "orkar" inte lära ut hur man gör. Så man får expirementera lite själv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Min första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt. Ganska kass också, men jag har aldrig lärt mig sånna här saker xD Gör om, gör rätt Du kan ju inte ha render lagret under det brushade det ska va längst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Min första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt. Ganska kass också, men jag har aldrig lärt mig sånna här saker xD Han får väl ha som han vill. Och det finns inget "gör om gör rätt." Det är hans första, ge lite positiv kritik istället för negativ. Zantera: Jag tyckte den var snygg för att vara din första. Bra textval också. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Min första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt. Ganska kass också, men jag har aldrig lärt mig sånna här saker xD Jag fattar ingenting av vad du just sa, men okej. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Min första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt. Ganska kass också, men jag har aldrig lärt mig sånna här saker xD Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Nej men tyckte det blev lite halvfult när det var brushat över rendern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 kometar? Kanske lite lätt! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.