SuperLat Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) 8,1/10 Denna bilden är clean och ljus, gillar den somfan, atm: Jag har bara haft ps i 1 dag, jag lovar! Redigerat 10 Juni 2007 av SuperLat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Lägger upp igen :unsure: Oj Oj oj, jag som älskar gitarer, snygg banner 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Den här tog lång tid... Ska nog ta bort texten nere i höger sen, den förstör. http://i17.tinypic.com/6fjsups.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 8,1/10 Denna bilden är clean och ljus, gillar den somfan, atm: Jag har bara haft ps i 1 dag, jag lovar! Hemska, men bra för att bara ha haft ps en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Wee.. ännu en sig :) Dock inte nöjd =( Btw, det är min, dock var det den ända texten som passade till fonten =((( Mitt namn ser helt.. mm, ja.. ut med den fonten. Jaa.. som sagt :( Mumutio, Jag gillade din röda militär bild. Kan inte förklara men den bara kändes bra liksom! 7/10 p.g.a för mycket effecter nere i höga hörnet och Lil Jon texten. Kommentera gärna min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Wee.. ännu en sig :) Dock inte nöjd =( Btw, det är min, dock var det den ända texten som passade till fonten =((( Mitt namn ser helt.. mm, ja.. ut med den fonten. Ha inte scanlines över texten.Den är väldigt tom och man behöver något att fokusera på, det räcker med lite ljuseffekter eller kanske en blomma. Dessutom påminner bilden om natur och friskhet, fonten är mer "gothic" och passar inte med bakgrunden. 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 My New Shit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 (redigerat) Gillar texten oehört mycket zantera, men vad skall bilden egentligen föreställa Har bara haft ps i två dagar Här kommer Min GrimReaper Redigerat 11 Juni 2007 av SuperLat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) Min första på länge (igen :P) Denna blev jag faktiskt nöjd med. EDIT: Glömde seja att texten bara är där som bevis på att jag gjort den. inte för att vara vacker. Redigerat 12 Juni 2007 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Min första på länge (igen :P) Denna blev jag faktiskt nöjd med. EDIT: Glömde seja att texten bara är där som bevis på att jag gjort den. inte för att vara vacker. Fina färger... Men det är bara vanlig pixelstretch, väldigt tråkigt. Rendern är också felplacerad, om du ska stretcha är det snyggast att ha den antingen till höger eller till vänster, inte i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 nu gjorde du mig deprimerad =( Jag tyckte den va fin :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Wee.. ännu en sig :) Dock inte nöjd =( Btw, det är min, dock var det den ända texten som passade till fonten =((( Mitt namn ser helt.. mm, ja.. ut med den fonten. 1. Rendern är inte över texten. 2. Den ska liksom va lite clean. 3. Fonten var den bästa jag hade så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.