nebbig Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Vad är detta??? En ren mardröm? Jag kommer till fuska en vanlig måndag, och vad får jag se? Ett reklam? Eller? Det ser ju ut så... <_< Mer orkar jag inte säga, forumet känns helt förstört... <_< :( Saken blir ju inte bättre av att vissa delar av forumet är på svengelska, vilket förstärker intrycket av att det här verkligen skulle kunna vara ett gratisforum... Har Admin blivit påtvingad ett nytt utseende på forumet, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Han uppdaterade ju något, så blev det väl såhära.. ;P Det kommer nog tebax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Såg nu att man kan ändraa skin själv nere i hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Såg nu att man kan ändraa skin själv nere i hörnet Nja, fast de är ju i princip likadana, de skinnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Detta är dåligt Alla mina inställningar är borta. Affären är på svengelska. Det mörkblåa skinnet är på engelska. Man är ovan. Jag kom hit nyss så det är en stor förvåing. forumet bli bara dåligara och dåigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Detta är dåligt Alla mina inställningar är borta. Affären är på svengelska. Det mörkblåa skinnet är på engelska. Man är ovan. Jag kom hit nyss så det är en stor förvåing. forumet bli bara dåligara och dåigare Man får hoppas på det bästa, men varför gör Admin så här alls?Uppdateringar? Verkar mera vara ett stort internetskämt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Var är lotteriet?! Jag tror att admin kommer att gora det bättre de är ju så nytt ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 jo, jag tror också att det blir bättre, men jag önskar att han kunnde göra egna skins för en gångs skull. (bortsätt från den f.d fuska.se skinen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Det här är som en mindre skandal! Namn effekter: Borta Presentation: Borta Automatisk Inloggning: Borta Hel Svenska: Borta Det snyggaste skinnet (mörkblå) är på Svenska och Engelska Samtidigt! Arrgh, vad har du ställt till med Admin?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 En fråga. VARFÖR DESSA UPPDATERINGAR? Ni tar bort grejer och vad jag än så länge ser så har ni inte gjort nåt nytt? Kan ni inte göra en lista på vad som togs bort, som ska läggas till och som är till lagda redan? PS: Får vänja mig men jag hoppas att spammingen minskas (otroligt mycket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Detta är dåligt Alla mina inställningar är borta. Affären är på svengelska. Det mörkblåa skinnet är på engelska. Man är ovan. Jag kom hit nyss så det är en stor förvåing. forumet bli bara dåligara och dåigare Hållere med... <_< Nyss kom dem über fåniga rankerna! <_< Och nu detta! <_< Vad kommer här näst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) Jag var trött när jag kom hem från skolan halv fem (16:30) och öppnade fuska. Men vad fick jag se? Jag tänkte att jag kanske har råkat byta till reklamskinet. Men nej det var det inte, så jag tittade runt lite och upptäkte något: Det här skinnet är det bästa jag någonsin har sett!! Redigerat 25 Januari 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.