Hoppa till innehåll

Farliga Saker/smärtor


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det märks att :Fuskaren: aldrig har blivit hotad på något vis... uppväxt på Lidingö eller ? spendera en dag i min skola (Hagsätra Skolan) och du kommer bli mord hotad ungefär 5 ggr bara för du råkade gå på nåns fot eller någonting...

 

 

Har för övrigt blivit träffad i kulorna av en biljard boll.

 

Min kompis skulle vara tuff:

 

"Kolla på det här hoppet med bakåtskruv"

men då kommer den och träffar mina kulor iställlet, aj ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antar att du citerade fel inlägg eftersom 0013 inte har skrivit något om invandrare.

 

O vadå sluta skylla på invandrare? Det är ju f*n dom som förstör saker hela j*vla tiden. O att de mordhotar, det kan du f*n inte säga emot. Typ alla här har nog hört en invandrade som har sagt: Kom hit, jag ska döda dig. <_<

 

Betyder det att jag mordhotar !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antar att du citerade fel inlägg eftersom 0013 inte har skrivit något om invandrare.

 

O vadå sluta skylla på invandrare? Det är ju f*n dom som förstör saker hela j*vla tiden. O att de mordhotar, det kan du f*n inte säga emot. Typ alla här har nog hört en invandrade som har sagt: Kom hit, jag ska döda dig. <_<

 

Sa han det kanske? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bountyhunter

Det märks att :Fuskaren: aldrig har blivit hotad på något vis... uppväxt på Lidingö eller ? spendera en dag i min skola (Hagsätra Skolan) och du kommer bli mord hotad ungefär 5 ggr bara för du råkade gå på nåns fot eller någonting...

 

 

Har för övrigt blivit träffad i kulorna av en biljard boll.

 

Min kompis skulle vara tuff:

 

"Kolla på det här hoppet med bakåtskruv"

men då kommer den och träffar mina kulor iställlet, aj ?

 

Jo "kul situationer" har man ju varit med till exempel:

 

Min kompis säger: fånga kontrollen, och så kastar han x-box kontrollen mot mig.

Och var kom den? just precis på kulorna! ajaj!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror på vart Invandraren bor/hur dom har hemma. Det avspeglas ofta i deras betende hur dom har det hemma. Så nån som bor på värsta sunk stället i hela staden kanske inte är så glad och pigg hela tiden, och har därför lätt att tända till. Nu är det, oturligt nog, flest invandrare som bor på såna här ställen då dom inte har kunnat få utbildning i sitt urpsrungliga land.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång va vi utte och spejade och då kom det några 6 (var 4:a då)

Och då sa dom att den vi spejade på var en andoms kusiner och då jagde dom oss som tur var gick vi in. Sen kastde vi äpplen på dom då tog dom min kompis polmmon och då blev min kompis mamma jätte sur på dom

 

En annan gång kaskde jag en snöboll på en lampa och då Blev en tant galen på mig. Min kompis hade förit sparkat på en lampa och hon blev inte sur på han.

 

annat har åckså hän jag har bland annat fått sy i knäet

Redigerat av Trollungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...