:Fuskaren: Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 jag tror dom flästa här ljuger bara för att dom ska va "coola" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Det märks att :Fuskaren: aldrig har blivit hotad på något vis... uppväxt på Lidingö eller ? spendera en dag i min skola (Hagsätra Skolan) och du kommer bli mord hotad ungefär 5 ggr bara för du råkade gå på nåns fot eller någonting... Har för övrigt blivit träffad i kulorna av en biljard boll. Min kompis skulle vara tuff: "Kolla på det här hoppet med bakåtskruv" men då kommer den och träffar mina kulor iställlet, aj ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 En gång åkte vår klass skidor och någon rammlade i en backe och tappade ena glaset till glasögonen(tror jag) och sen när han mådde bättre skröt han om att det var en dansk snubbe som hadde fält honom med en Kanon kula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Antar att du citerade fel inlägg eftersom 0013 inte har skrivit något om invandrare. O vadå sluta skylla på invandrare? Det är ju f*n dom som förstör saker hela j*vla tiden. O att de mordhotar, det kan du f*n inte säga emot. Typ alla här har nog hört en invandrade som har sagt: Kom hit, jag ska döda dig. <_< Betyder det att jag mordhotar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Antar att du citerade fel inlägg eftersom 0013 inte har skrivit något om invandrare. O vadå sluta skylla på invandrare? Det är ju f*n dom som förstör saker hela j*vla tiden. O att de mordhotar, det kan du f*n inte säga emot. Typ alla här har nog hört en invandrade som har sagt: Kom hit, jag ska döda dig. <_< Sa han det kanske? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Men han säger att invandrare mordhotar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Det märks att :Fuskaren: aldrig har blivit hotad på något vis... uppväxt på Lidingö eller ? spendera en dag i min skola (Hagsätra Skolan) och du kommer bli mord hotad ungefär 5 ggr bara för du råkade gå på nåns fot eller någonting... Har för övrigt blivit träffad i kulorna av en biljard boll. Min kompis skulle vara tuff: "Kolla på det här hoppet med bakåtskruv" men då kommer den och träffar mina kulor iställlet, aj ? Jo "kul situationer" har man ju varit med till exempel: Min kompis säger: fånga kontrollen, och så kastar han x-box kontrollen mot mig. Och var kom den? just precis på kulorna! ajaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 (redigerat) 0012, ge dej..han sa för f*n inte att ALLA hotar. T.ex: Finns svenskar som mordhotar. Och nu när jag säger detta menar jag att INTE ALLA svenskar mordhotar!! Redigerat 20 Februari 2005 av Marijuana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jaaaa men varför brukar några säga bort med alla invandrare och turkar och sånt det betyder alla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Det beror på vart Invandraren bor/hur dom har hemma. Det avspeglas ofta i deras betende hur dom har det hemma. Så nån som bor på värsta sunk stället i hela staden kanske inte är så glad och pigg hela tiden, och har därför lätt att tända till. Nu är det, oturligt nog, flest invandrare som bor på såna här ställen då dom inte har kunnat få utbildning i sitt urpsrungliga land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Bara för att det heter Sverige får inte bara dem som födds i sverige leva här alla ska få leva alla som födds i jorden ska få leva vart dem vill ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 (redigerat) En gång va vi utte och spejade och då kom det några 6 (var 4:a då) Och då sa dom att den vi spejade på var en andoms kusiner och då jagde dom oss som tur var gick vi in. Sen kastde vi äpplen på dom då tog dom min kompis polmmon och då blev min kompis mamma jätte sur på dom En annan gång kaskde jag en snöboll på en lampa och då Blev en tant galen på mig. Min kompis hade förit sparkat på en lampa och hon blev inte sur på han. annat har åckså hän jag har bland annat fått sy i knäet Redigerat 22 Februari 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.