Gäst mrpiggy Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 någon som vet nån sida med mycke sång texter? jag vet bara en? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 det kunde ju vara bra om du sa vilken sida du vet. Annars kan jag tipsa om www.letssingit.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 www.darklyrics.com www.letssingit.com www.mysongbook.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 sök på "lyrics" på google så får du en massa mer eller mindre bra sidor. Jag minns en som jag brukade använda och den hette typ www.elyrics.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 En dålig sida som jag brukar använda är Lyrics.com. Inte särskilt många artister/band och ännu färre låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 brukar använda sidan www.azlyrics.com (tror det var .com). men en gång försökte de installera en dialer på min dator :angry: den togs bort senare iofs, men ändå. så se upp med att klicka ja om något skulle komma upp på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag använder den här sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 www.absolutelyric.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 http://www.lyricsfreak.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.