Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Reklam

Rekommendera inlägg

Skrivet

TV-reklam är ju nästan det värsta som finns. Speciellt de där Pampers reklamerna. De pratar som om man är ett litet barn. "Du är två år och vill klara allt själv, skaffa Pampers blöjor".

• Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag hatar reklam, dom överdriver ju så mycket. Den förstör alla pogramm på tv, varfö inte bara ta bort alla pogramm och visa bara reklam det är ju inget annat på tv. <_<

Skrivet

En sak som skulle göra reklam-kanaler bättre är att de inte har reklam i en film eller i ett program utan istället kör in 10 min reklam mellan varje program.

Skrivet

Japp, en gång när Video-spelaren var trasig och jag skulle se på Sagan om Ringen på Tv4 tog det 3 timmar, jag ångrade mig nästan...

Och när Bond gick, sådär 2 veckor sedan, så var det ju 6 reklampauser på 10 minuter för varje.. 1 timme reklam i en film!

Iaf, tv-reklam är ju rätt på vissa sätt när det är mellan olika program, men inte i filmer och sånt tack! <_<

Skrivet

Jo, i en film på två timmar skulle de ju kunna ha en reklam paus. Men i program som är 30/60min är jobbigt. Och filmerna på söndagar i TV4. Jag hatar nyhetspausen, den gör så jag nästan aldrig orkar se färdigt filmerna.

Gäst ymphinorx
Skrivet

Japp, en gång när Video-spelaren var trasig och jag skulle se på Sagan om Ringen på Tv4 tog det 3 timmar, jag ångrade mig nästan...

Och när Bond gick, sådär 2 veckor sedan, så var det ju 6 reklampauser på 10 minuter för varje.. 1 timme reklam i en film!

Iaf, tv-reklam är ju rätt på vissa sätt när det är mellan olika program, men inte i filmer och sånt tack! <_<

Jag lider när jag läser det...
  • 2 veckor senare...
Gäst Crap
Skrivet

Reklam duger la men när man typ ser på film eller nåt så är det som bäst i filmen och så sätter dom in en reklam film mitt i allt :angry: , det är så jädra störande och så är reklam pauserna för långa.

Skrivet

Jag hatar reklam, dom överdriver ju så mycket. Den förstör alla pogramm på tv, varfö inte bara ta bort alla pogramm och visa bara reklam det är ju inget annat på tv. <_<

Finns redan....Tv-shop.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...