Baranoi Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 TV-reklam är ju nästan det värsta som finns. Speciellt de där Pampers reklamerna. De pratar som om man är ett litet barn. "Du är två år och vill klara allt själv, skaffa Pampers blöjor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jag hatar reklam, dom överdriver ju så mycket. Den förstör alla pogramm på tv, varfö inte bara ta bort alla pogramm och visa bara reklam det är ju inget annat på tv. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 En sak som skulle göra reklam-kanaler bättre är att de inte har reklam i en film eller i ett program utan istället kör in 10 min reklam mellan varje program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Japp, en gång när Video-spelaren var trasig och jag skulle se på Sagan om Ringen på Tv4 tog det 3 timmar, jag ångrade mig nästan... Och när Bond gick, sådär 2 veckor sedan, så var det ju 6 reklampauser på 10 minuter för varje.. 1 timme reklam i en film! Iaf, tv-reklam är ju rätt på vissa sätt när det är mellan olika program, men inte i filmer och sånt tack! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Jo, i en film på två timmar skulle de ju kunna ha en reklam paus. Men i program som är 30/60min är jobbigt. Och filmerna på söndagar i TV4. Jag hatar nyhetspausen, den gör så jag nästan aldrig orkar se färdigt filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Japp, en gång när Video-spelaren var trasig och jag skulle se på Sagan om Ringen på Tv4 tog det 3 timmar, jag ångrade mig nästan... Och när Bond gick, sådär 2 veckor sedan, så var det ju 6 reklampauser på 10 minuter för varje.. 1 timme reklam i en film! Iaf, tv-reklam är ju rätt på vissa sätt när det är mellan olika program, men inte i filmer och sånt tack! <_< Jag lider när jag läser det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 På lördags kvällar när jag ska ha det lite mysig o så och kolla på nån Jim Carrey film så är det typ reklam var tionde minut. Jag brukar somna när det bara gått halva filmen! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 men det allra drygaste är när tv4 börjar sända nyheterna mitt i filmen, då har jag somnat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 det är irriterande när det kommer mitt inne i ett program. fast det kan vara ganska kul ibland oxå, som t.ex. ICA reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Reklam duger la men när man typ ser på film eller nåt så är det som bäst i filmen och så sätter dom in en reklam film mitt i allt :angry: , det är så jädra störande och så är reklam pauserna för långa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ja, en del reklam pauser är ju i en kvart :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Jag hatar reklam, dom överdriver ju så mycket. Den förstör alla pogramm på tv, varfö inte bara ta bort alla pogramm och visa bara reklam det är ju inget annat på tv. <_< Finns redan....Tv-shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.