Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Reklam

Gäst sparky

Rekommendera inlägg

• Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Japp, en gång när Video-spelaren var trasig och jag skulle se på Sagan om Ringen på Tv4 tog det 3 timmar, jag ångrade mig nästan...

Och när Bond gick, sådär 2 veckor sedan, så var det ju 6 reklampauser på 10 minuter för varje.. 1 timme reklam i en film!

Iaf, tv-reklam är ju rätt på vissa sätt när det är mellan olika program, men inte i filmer och sånt tack! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, i en film på två timmar skulle de ju kunna ha en reklam paus. Men i program som är 30/60min är jobbigt. Och filmerna på söndagar i TV4. Jag hatar nyhetspausen, den gör så jag nästan aldrig orkar se färdigt filmerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Japp, en gång när Video-spelaren var trasig och jag skulle se på Sagan om Ringen på Tv4 tog det 3 timmar, jag ångrade mig nästan...

Och när Bond gick, sådär 2 veckor sedan, så var det ju 6 reklampauser på 10 minuter för varje.. 1 timme reklam i en film!

Iaf, tv-reklam är ju rätt på vissa sätt när det är mellan olika program, men inte i filmer och sånt tack! <_<

Jag lider när jag läser det...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Crap

Reklam duger la men när man typ ser på film eller nåt så är det som bäst i filmen och så sätter dom in en reklam film mitt i allt :angry: , det är så jädra störande och så är reklam pauserna för långa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...