Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Reklam

Gäst sparky

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

All reklam är dålig... jag hatar reklamer som driver med kristendomen, reklam som är feministiskt och jämnställd (tex där tjejer gör saker killar brukar göra) och reklamer där de som gör reklamen är ruttna skådespelare...

Glöm inte bort tv-shop deras reklamer måste vara det uslaste som finns. Ganska kul att kolla på ändå för att det är så fult :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vissa reklamer kan nog vara intressanta men jag hatar det främst av allt om man ser på en bra film och så 15 minuter av den filmen så blir det reklam. Sitta och vänta.

En sak är väl bra att man har Canal + kanalerna eller Tv1000 kanalerna. Ingen reklam och man kan bara sitta där. Men samtidigt stör det mig att tv4, tv3 & kanal 5 har sådana irriterande reklam inslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte reklam oftast är bara reklamen i vägen. När det är reklam på teven blir jag förbannad. Jag vill ju se på mina program och inte någon förbaskad reklam om något schampo som är det "bästa" genom tiderna och tar bort det och det. På reklamen på tv framställs många varor som bättre än vad de egentligen är och det tycker jag är fel.

Reklam = Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men absolut värsta sortens reklam måste ju vara alla sorters Tv-shop som finns. Alla produkter dom visar upp är det bästa av den sorten och den kan göra under. Det är ju så löjligt. 

Precis. De bästa reklamerna är när de säger att någon skiva har släppts och sådana reklamer som man inte blir lurad av.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...