Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 All reklam är dålig... jag hatar reklamer som driver med kristendomen, reklam som är feministiskt och jämnställd (tex där tjejer gör saker killar brukar göra) och reklamer där de som gör reklamen är ruttna skådespelare... Glöm inte bort tv-shop deras reklamer måste vara det uslaste som finns. Ganska kul att kolla på ändå för att det är så fult :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Vissa reklamer kan nog vara intressanta men jag hatar det främst av allt om man ser på en bra film och så 15 minuter av den filmen så blir det reklam. Sitta och vänta. En sak är väl bra att man har Canal + kanalerna eller Tv1000 kanalerna. Ingen reklam och man kan bara sitta där. Men samtidigt stör det mig att tv4, tv3 & kanal 5 har sådana irriterande reklam inslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Reklam är roligt ibland och rätt bra också. Exempel på bra och rolig reklam http://www.break.com/movies/weresinking.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tycker all reklam är för jävlig, den dyker upp hela tiden, jag sitter hällre framför datorn än ser på tv eftersom jag har gett upp om att få se på ett programm i lugn och ro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Reklam är nâgot som är det sämsta med Television! Vilken skam tex TV4, Om man kollar pâ en bra film .... kommer Reklam monstret och ruinerar TVn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag gillar inte reklam så värst mycket och speciellt inte när man ser på en bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag gillar inte reklam oftast är bara reklamen i vägen. När det är reklam på teven blir jag förbannad. Jag vill ju se på mina program och inte någon förbaskad reklam om något schampo som är det "bästa" genom tiderna och tar bort det och det. På reklamen på tv framställs många varor som bättre än vad de egentligen är och det tycker jag är fel. Reklam = Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Men absolut värsta sortens reklam måste ju vara alla sorters Tv-shop som finns. Alla produkter dom visar upp är det bästa av den sorten och den kan göra under. Det är ju så löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Men absolut värsta sortens reklam måste ju vara alla sorters Tv-shop som finns. Alla produkter dom visar upp är det bästa av den sorten och den kan göra under. Det är ju så löjligt. Precis. De bästa reklamerna är när de säger att någon skiva har släppts och sådana reklamer som man inte blir lurad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 90% av all reklam är ren skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 mm håler jag med om ^^ Men dom drygaste av dom e nog....smink,shampo,nya hårfärger och sånt tjoffs det e ju så dåååååligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Men kom igen nu va. Vem gillar inte Synsam Reklamen? ICA reklamen? Gillade också Poolia reklamen. Men reklam kan vara underhållande men samtidigt stör den. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.