Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 nej, men vad jag än säger så blir det nog ingen skillnad, så ska nog inte snacka mer om detta ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 ...forumets idioter har talat. Det är inget fel i att vara bög, vafan gör det om man kn*llar någon i rumpan istället för fittan? Sorry om jag använder lite grova ord här, blir bara förbannad. Ja, okej. NI tycker att det är äckligt. Okej, finns det inte viktigare saker att bry sej om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Eller hur! det är fel att vara homosexuell!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Det att det är fel att vara homosexuell är något som religionen har kommit på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 (redigerat) Argh, ja blir äcklad på alla er idioter här som inte kan låta folk älska den personen dom älskar! Hur skulle ni själva känt om ni hade älskat någon, men att ni inte hadde fått det för att det var "fel" som ni nu kallar det. Ni e svin! O det här med att man måste ha en mamma och en pappa för o bli uppfostrade rätt..Tänk på dom som mister en av dom..Dom klarar sig väll ändå? Dessutom, är det inte bättre att ett barn blir adopterat. Kommer till föräldrar o kan växa upp..Istället för att antingen dö, eller bli prostutierad? Alltså har jag absolut inget imot homosexuella! Redigerat 14 April 2005 av Poff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 här har vi en kille med vettiga åsikter !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 har jag sagt nåt annat :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 ok..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Ja jag syftade på Zdravo, Xade och alla andra idioter som inte kan förstå att det inte är fel att vara homosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Vad har ni emot homosexuella egentligen? Förutom att ni tycker det är äckligt? Jag tycker min granne är äcklig, men inte vill jag skicka ut honom ur landet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) Vad har ni emot homosexuella egentligen? Förutom att ni tycker det är äckligt? Jag tycker min granne är äcklig, men inte vill jag skicka ut honom ur landet... allt! jag såg lite av vi i femman, det är skamligt att en homosexuell får hålla i det Poff det är du som är en idiot, det är INTE ok att vara homo Redigerat 16 April 2005 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Va e det för fel att en homosexuell man får vara programledare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.