Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 jag har hatat tjejer i hela mitt liv men jag skaffa en förra veckan :blink: fatter ej varför <_< Det lät ju rimligt :blink: Själv så gillar man tjejer... Inte på något sexuellt sätt då såklart. Dom är mer trevligare än killar. Talar för det mesta mer med tjejer än killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 jag var ihop med en skitskön tjej men det tog slut ijanuari.. :( vet inte vad jag ska göra nu antingen försöka igen eller glömma allt men det är skit svårt... jag har henne itankarna för ofta och det går bara inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) Jag köpte en igår på en affär som heter Hemartiklar. Redigerat 17 Mars 2005 av sp1n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 e typ kär i en kille men han e typ inte kär i mej (jag e för ful) :( själv har jag inte varit kär i en kille utom han så har inte varit ihop me en kille(än ;) ) men vi bor i en liten by så det finns bara en skola å där känner alla till varandra oxå!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Det är rättså trist när det är tjejer man inte alls tycker om. That's my life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ähh, tänk positivt. :) Jag vet många som är kära i mig :rolleyes: Skönast va de nog med, ja, vi kan kalla henne A. Jag och A stod bakom ett träd och kysste varran(mysigt).. ;) A heter något annat i verkligheten Vill inte avslöja hennes namn p.g.a. Kompisar kan kolla,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag köpte en igår på en affär som heter Hemartiklar. Vad snakar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag var så ironisk som man kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 varför? Nån n00b som lärt sig nya ord bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Tja...KAn väl inte säga direkt att jag är singel men snart. Min pojkvän är för "kladdig" av sig..Fattar inte vissa killar att tjejer hatar det?? Och desutom ska han vara efter mig hela tiden, vilket är väldigt jobbigt...Har hört att en del tjejer hänger efter sina killar...Fast med mig är det tvärtom..Hehe.... Min mamma säger typ så här: Du sitter framför datorn mer än vad du håller på med din pojkvän, lilla flicka du är faktiskt 15 år... Hmm?? Någon som är sugen på en tjej som inte vill ha en efterhängsen kille (dock lite svartsjuk) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jo då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Orka fixa tjej nu....det finns ändå inga snygga metalbrudar på min skola.. Ärligt,tjejen måste inte ha samma musiksmak, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.