*REX* Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Hur avregistrerar man sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Du säjer till En modd eller Admin och då fixar dom det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Dr. Cheat. nån snubbe på ett paintball forum har samma bild som du ganska coolt va lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Messa mig via PM och skriv att du vill bli avregistrerad. Tänk på att du inte kan ångra dig samt att du inte längre ens kommer kunna gå in på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 vadå på sidan? kan man inte ens komma in på fuska.se eller menar du att man bara inte kan logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 vadå på sidan? kan man inte ens komma in på fuska.se eller menar du att man bara inte kan logga in? Man kan inte se sidan alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Annars kan man låta bli att logga in på kontot i en månad så blir man avregistrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 varför passar inte forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Annars kan man låta bli att logga in på kontot i en månad så blir man avregistrerad. Va, sen när då?Jag har aldrig blivit det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag tror det var något sånt där 30 dagars grejjs :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 jag har inte varit inne på jätte länge men jag är ju kvar msxmsx alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag har för mig att "den där 30-dagars grejen" endast är till för de som nyss har registrerat sig. De måste skriva ett inlägg inom 30 dagar annars blir de avregistrerade. Samma sak gäller om de inte är inloggade på 30 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.