Gäst Crap Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Tjena! Vad ska ni göra på sportlovet?? Jag själv ska sova :zzz: och spela dator. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Sova ut Kompisar,bandy spel och lite annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 (redigerat) Jag ska spela bandy sova ut ha träningar och jag kanske ska åka slalom i Storklinta som ligger i Arjeplog.Annras åker jag slalom i Bygdsiljum eller vitbergsbacken. [edit]Stavfel. Redigerat 16 Mars 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Ja du, jag vet inte, jag vet iaf att jag inte ska längta tillbaks till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag ska åka till Skåne och stanna där i några dagar, jag ska sedan åka till Tyskland. Annars ska jag bara titta på film, spela datorspel, lyssna på metal och kanske skriva en och en annan rescencion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) sova,spela tv-spel,spela dator,åka skoter,va me kompis :cool: Ps. inget påsklov utan snowboard :gitarr: Redigerat 17 Mars 2005 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Flyga TigerMothen så mycket som möjligt innan lovet är slut/den går sönder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Åka till Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Ahh spela Resident Evil 4 Sova länge Spela M-player spel till NGC och ÄTA mycke onyttig mat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Sova, äta god mat, spela (på dator och Nintendo DS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Det blir väl det vanliga.. Sova till två på dagarna och spela tv-spel och tittade på filmer hela nätterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 åka till ringstad - värmland till stugan där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.