Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 En Combo kan vara typ A+A+X, så kommer det ett superslag t.ex. Som Rallypacker sa faktiskt, bara klargjorde det lite.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Det skulle vara väldigt härligt om man kunde ha sköld också, det blir både mer verklighetstroget + att man kan köpa fler saker då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 En Combo kan vara typ A+A+X, så kommer det ett superslag t.ex. Som Rallypacker sa faktiskt, bara klargjorde det lite.. ;) Kan du säga en combo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Det finns inga combos på Fable. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Oki! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Det där med combos var ju bara ett förslag till ett kanske kommande "Fable 2". :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Det där med combos var ju bara ett förslag till ett kanske kommande "Fable 2". :bah: Jag trodde förslaget var att ha fler combos och inte att det skulle finnas combos. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Det där med combos var ju bara ett förslag till ett kanske kommande "Fable 2". :bah: :P "Att fela är mänskligt" :P sörru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 En funktion som verkligen behövs, är att inte behöva vara pojken. Jag är tjej, jag skulle gärna vilja spela som en tjej. Jag ber inte om mer än att man slipper den irriterande pojken. Visserligen är jag bara en "n00b" och har bara spelat spelet hos en kompis i 1-4 tim, men jag har fortfarande åsikter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 (redigerat) Det var en väldigt bra tanke :kung:, men då måste det ju vara ett helt annat äventyr för det hör till i storyn att man är en pojk Redigerat 30 Mars 2005 av wetter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag tyckte Fable är var ett jätte bra spel förutom att det var på tok för lätt och kort så om det kommer en 2:a ska det vara mkt länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 En Combo kan vara typ A+A+X, så kommer det ett superslag t.ex. Som Rallypacker sa faktiskt, bara klargjorde det lite.. ;) fable 2 borde ha bätre grafik, story,vapen,utrustning,magi och störe världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg