KazeN Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Nej, det fick du inte. Men själva grejjen att du kunde utan att bryta mot en regel är lustigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Minns en sigg: "Jag drömde att jag fick två varningar för att jag sa "hej" till admin!" Typ nåt sånt var det.. Den var kul Men kom på iaf en av mina varningar.. Jag fick det för att snackat nerladdning av program olagligt. Det va Tûlghar som hade den siggen. Fick min för flodning av ???. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 att testa hur aktiva modsen är genom att skriva ett überonödigt fet §1.11 inlägg. genialiskt. dock vart dom lite för aktiva =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Fick min senaste varning för ett "Personligt påhopp som hette duga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ledsen för att jag drara upp en gammal tråd, men vill veta mer vilka varningar folk fått. Min varningslogg uppdaterad: [--->Klicka Här!<---] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Undrade just vem som dragit upp den här gamla tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Min är ju då: Varnad av Noteringar # 21 Varnad den 12/01-2006 20:11:23 Varningsnivå ökad § 1.2 + § 1.4 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=634107 NesseN Varnad den 06/10-2005 15:51:50 Varningsnivå ökad http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=574862 §1.3. Snack om olaglig nedladdning Redigerat 27 Februari 2006 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Hmm... Vilken varning fick jag först? Hmmm... I alla fall har jag två. En av Esca, tror jag. För att jag chattade med en snubbe i forumet. En annan av admin. Jag skrev "Ska du säga" i någon tråd om att folk på fuska.se är dumma, eller något. Kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 En gång för att jag bröt ut i gapskratt när en kille hade problem med datan. Och en annan gång när jag skrev " larvig onödig tråd" till är du poppis i skolan - tråden. Men den lyckades jag övertala Ragnarök att ta bort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Jag skrev är Göran Persson fet..?? Det skrev jag blev varnad av # 21 Redigerat 27 Februari 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 käftade med några habbo älskare och nån j*vla besserwisser..så kan det gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Aldrig lyckats dra på mig en enda varning tror jag. Jag e allt för snäll ^_^ Kanske har förtjänat att få några ibland, men våra kära moderatorer och Admin har nog inte varit tillräckligt uppmärsamma isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.