Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 nej, det är idiotiskt tycker jag vad för nåt firar ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 det låter okej, jag tycker att skiljsmässor är dåligt, har man gift sig ska man hålla ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 okej jag ska inte läsa där jag tycker man kan skilja sig om tex mannen behandlar kvinna illa, inte för att man tröttnar på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Har ni i Jehovas vittnen någonsin tänkt på att kanske fler vill gå med i er religion om ni inte går och knackar dörr och snacker så j*vla mycket skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Alla kristna är puckade, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 de är de som inte är kristna som är puckade, de får inte komma till guds rike, det blir inte kul för er då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 inget ont om Zadravo men jehovas vittnen kan vara as jobbiga, hatar när de kommer o knackar på och vägrar gå..... spelar ingen roll hur många gånger man drar igen dörren i anskiktet på den, de bara ringer på ingen..... nu kanske inte alla är så men vissa är värkligen asjobbiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Vi hade också några Jehovas vittnen som alltid kom och ringde på. När vi skaffade en hund har de inte kommit mer (vi skaffade inte hunden för att bli av med dem, men ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Xade:Seriöst, vem vill komma till "gudsrike" om det skulle finnas hoppas jag få en plats i h*lvetet hellre. Så om vi säger så att gud finns, betyder det då att vampyrer, älvor, sagoväsen och liknande oxå finns? En sak är jag i alla fall riktigt säker på och det är att jag tror mer på vampyrer än gud. Klart att det var Big Bang som den kallas gjorde så att jorden blev till. Inte var det någon gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jag lyssbade jätte länge, men när jag bett dom gå snällt nåra gånger så tröttna jag och drog igen dörren.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 det e väll ok om de knakar på ibland, så läge de inte blir påträngande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jo,de kan ju försöka, men jag kommer inte att gå med i jehovas vittnen iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.