Koneko Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) Hej,om ni inte förstår hur man gör så ska ni skriva ert användarnamn om ni till exempelt heter (något) och sedan skriva det neråt som på detta viset N)-ågon <-det viset å)-ker bil varje dag g)-lor jämt o)-rkar inget ting t-)askig mot mej själv ^Detta var ett exempelt om ni fortfarande inte förstår så kan jag ta exemplet på mitt användarnamn: G-illar nintendo a-llvarlig ibland m-änniska e-nvis G-ameboyadvancesp-spelare i-vrig ibland r-olig l-illasyster 9-år för tre årsen 3-år för nio årsen om ni fortfarande inte förstår så får ni fråga mej hur man gör så ska jag försöka förklara. Redigerat 22 Maj 2005 av GameGirl93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 O)-trolig Runescape spelare w)-orld 20 på Runescape 1)- år för 11 år sen 2)- år för 10 år sen 3)-5 combat lvl på Runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 1]. - år, ungefär tog det innan jag föddes. 7]. - år var jag när jag tappade min första tand. 6]. - år, ungefär har jag spelat fotboll. 6]. - månader är ett halv år. 7]. - år till och jag är 19 år. 1]. - år äldre är min kusin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Z - exig O - troligt bra på RuneScape N - oobs tigger från mig I -ngen är lika bra som mig på RuneScape X - Men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 P - off på huvet O - fantligt grym på basket F - örälskad F - ullkomlig basket nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 S-exig. H-hatar idioter. A-Använder Ps2 nästan varje dag. R-akar mig inte än. K-ulsprutor använder jag oxå varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 _ Oemotståndlig Tänkare Artig Krånglig Unik _ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Glad Underbar Gummistövlar är bra att ha Grodor är kul Ormar är inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 B - Bure^ Kallas jag i livet, Är lite av mitt efternamn U - Underbar Goo kille R - Rosenrasande på störande tjejer E - Eeeee Gillar shyssta tjejer ^ - ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 P = Första namn C = Andra namn H = Efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 M-egabra på avatarer E-n datornörd Z-onenmedlem O-stmackor tycker jag om X-men hatare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 M-äktig I-nte idiot G-illar godis H-atar irriterande folk T-raktor diggare Y-kla tycker jag e kul M-äktigast E-ventuellt resa till egtypten till hösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.