Hoppa till innehåll

Vad Blir Jordens Undergång?

Shark

Rekommendera inlägg

• Svar 349
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1 PÅ 20.000 är chansen att en  STOR METEORIT TRÄFFAR JORDEN (vetenskapligt bevisat)

vi kommer att dö någån gång, vi har bara haft tur...

vad blir jordens undergång: RUNESCAPE

runescape lär inte förstöra jorden.

men jag tror mest på att en komet pajjar allt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 PÅ 20.000 är chansen att en  STOR METEORIT TRÄFFAR JORDEN (vetenskapligt bevisat)

vi kommer att dö någån gång, vi har bara haft tur...

vad blir jordens undergång: RUNESCAPE

Chaos hjärna har nog förstörts av Runescape.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att jordens undergång blir precis innan solen försvinner fö då kommer den att expandera så att allt på jorden kommer att brinna/smält sönder å då försvinner allt vatten från jorden & då går jorden under.Men jag tror inte att allt liv går under men livet kommer nog kanske inte bestå av sådana varelser som vi känner till just nu.Men även om jorden skulle försvinna så tror jag att det finns mer liv i rymden.För "liv" behöver inte finnas i sådana former som vi är vana vid.& anledningen varför inte forskarna inte vet hur lång rymden är eller vart den sluter å vad som kommer efter slutet är nog bara för att människans hjärna är för dum för att kunna förstå det.För att ta reda på det behövs nog mer hjälp än några mattematiska termer,forskarna tror juh att allt kan beskrivas i mattematiska termer.Å för ett tag sen kunde dom inte förstå att det fanns vågor i havet som är 40meter höga fö dom kunde inte räkna ut det i sina miniräknare.Så därför tystade dom ner ryktena om sådana vågor.Men när allmänheten fick reda på att det var sant att det fanns vågor som var så höga å vågor som är ännu högre så låssades dom skapa en ny mattematisk term.Och den mattematiska termen kan man beskriva med ord om man vill och det är "allt behöver inte ske i en viss rörelse".Så den nya termen ä bara till för att man ska kunna ge en mattematisk anledning till varför inte allt här på jorden sker av en viss anledning,eller iaf varför inte vågor rör sig i en viss rörelse.Så de här ä bara ett av forskarnas misstag som har tystats ner.

Tror att solen förstör planeten men att en komet utrotar allt liv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Tomatketchup

USA har ju gjort en raket(eller sattelit eller vad f*n det nu var) som åkte upp i Februari och har krascat med en komet som föll ur omloppsbana,kometen hette Tempel 1.

Så knappast en meteorit/komet kan innebära jordens undergång :P

Kollar ni aldrig på Nyheterna? :blink:

Jag tror det kan bli som Planeten Kryptons undergång

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att vi kan göra alltför stora utsläpp så att ozonskiktet förstörs. I och med det kommer det skyddande lagret inte vara funktionellt och solen bränner upp oss alla.

EDIT: Om detta inte sker så fryser vi ihjäl när solen slocknar.

Redigerat av KazeN^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jocke2004

kanske e det nån galen gubbe som uppfinner en dator som kan kortsluta allt så att det blir katastrof på gjorden som att bilar krockar och hus brinner sen får alla överlevande åka i rymd färja till mars men dom tappar kursen och kommer till solen istället.vem vet men vi e för dumma för att komma på nåt sånt nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...