Pikachu86a Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 men det skulle faktiskt inte förvåna mig om antipiratbyrån går runt och jagar en massa folk som tankar 10mb i veckan istället för de som tankar 10gb i veckan! Ja man vet alldrig vad dom for för sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 men det skulle faktiskt inte förvåna mig om antipiratbyrån går runt och jagar en massa folk som tankar 10mb i veckan istället för de som tankar 10gb i veckan! Ja det är ju bara de små och oförsiktiga fildelarna de kommer åt. De stora som står för största delen av kopieringen klarar sig bra efter som de vet hur de ska göra. Nya användare åker lättare fast än gamla erfarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 får man inte ens hålla på med napster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 vad är napster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Var det inte 1 Juli det blir olagligt? -,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jo, för fem dagar sen. det höll i en och en halv dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag håller fortfarade på. Vem bryr sig liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Ändrade dom till 1 Juni? -,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Rules are meant to be broken? Det finns alltid en viss dragning till att göra nått olagligt hos vissa personer, så det kommer inte stoppas..Lätt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Som sagt det varade i 1,5 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Ändrade dom till 1 Juni? -,- Nä det är fortfarande 1 juli. Jag förstår inte vad alla fått juni från :S Någon frågade tidigare om napster skulle bli olagligt. Svar: Ja, det är ett fildelningsprogram. Allt sådant blir olagligt när nya lagen träder i kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Men msn musik nerladdning sak väl inte förbjudas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.