Gäst Liquid Silk Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 i stockholm kan vi fixa sergels torg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Göteborg blir nog bäst, om det blir något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 som alla andra säger så skulle jag gärna komma men det är lite långt...bor i borlänge Jag bor några mil norr om Kalix :P (i norrbotten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 vi som bor i Stockholm och vill träffas kan ju bestämma nåt så kan ju dom i Skåne ordna och dom i Götebord och vidare? är inte det en bra idé då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) det låter rätt bra. fast det känns lite über serious med en typ fest man kan väl säga att man träffas på mc donald's klockan 03:47 i kungens kurva bara för att ta ett exempel. eller? okej det kan bli lite litet men kolla här: kollade lite snabbt på medlemslistan. säg att cirka 800 är inne minst varje vecka (770 pers hade varit inne sedan 10/6). säg vi ordnar 10 ställen i landet. om alla skulle komma blir det 80. det är HELT omöjligt att alla kommer så säg att det blir max 8 då. ganska få va? Redigerat 26 Juni 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 höhö... jag kommer nog inte. pallar inte köra till kungens kurva förfan. vill inte ramla ner i nån kurva som kungen gjorde! >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Inga Köpings bor eller någe? :angry: Åka till STHLM eller nå o träffa alla tar väl cir 2timmar ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Jag förväntar mig väl ungefär att max 10-20 pers kommer kunna komma till sthlm.. Om det är någon annan som vill organisera någon annanstans är det fritt fram, inte mig emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 det låter rätt bra. fast det känns lite über serious med en typ fest man kan väl säga att man träffas på mc donald's klockan 03:47 i kungens kurva bara för att ta ett exempel. eller? okej det kan bli lite litet men kolla här: kollade lite snabbt på medlemslistan. säg att cirka 800 är inne minst varje vecka (770 pers hade varit inne sedan 10/6). säg vi ordnar 10 ställen i landet. om alla skulle komma blir det 80. det är HELT omöjligt att alla kommer så säg att det blir max 8 då. ganska få va? Men om man bara tar det i ett ställe blir det ju också 8?För man kör inte över halva landet för en träff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 okej det kan bli lite litet men kolla här: kollade lite snabbt på medlemslistan. säg att cirka 800 är inne minst varje vecka (770 pers hade varit inne sedan 10/6). säg vi ordnar 10 ställen i landet. om alla skulle komma blir det 80. det är HELT omöjligt att alla kommer så säg att det blir max 8 då. ganska få va? Men om man organiserar det på 4 ställen, Sthlm, gbg, Malmö och nån stans i norr..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Javisst FireFly, men jag tar på mig ansvaret i sthlm, så får någon annan person ta i resten av städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 jag bor långt i norr, jag måste byta tåg i boden till liggvagnar sen sova sen när jag vaknar så är jag i stockholm, eller så var det att man åker till boden byter till liggvagnar sen kliver man av i stockholm utan att sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.