demonlord Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 hej ja ska göra en spel hemmsída. en online hemmisda vill vetta hur man ska göra va snälla och säg vad man ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xulit Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 hej ja ska göra en spel hemmsída. en online hemmisda vill vetta hur man ska göra va snälla och säg vad man ska göra... Man ska programera en i nått språk och sen köpa en omän för massa pengar och sen ska du lägga ut din hemsida på domänen om du skrev i nått språk. Eller så betalar du nån att göra en åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) Eller så gör du en gratis domän, i form av .tekå att börja med, eller så programmerar du i Dreamweaver och lägger upp på någon redan köpt domän du har.. Redigerat 18 Augusti 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Man kan göra hemsidor i html. Det är ett data-språk. Men det finns även sidbyggare på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 kolla in webdesignskolan.se t.ex. kommer även att finnas en guide på min egen sida (se pressen) men det kan dröja ett tag... kan rekommendera boken "gör en egen hemsida (jesper ek)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Du kan göra en egen hemsida i antäckningar om du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 min brorsa gör egna hemsidor han har gjort en sida..som heter.. apbt.tekå men då tar man bort e och å.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke12 Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 testa www.freewebs.com där kan man göra en gratis hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 den här hemsidan ska man skriva fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 om det var "detta forum är ett spelforum" du försökte säga så kan jag säga "du har helt rätt!". men snälla, det finns annat än spel i världen och man får prata om nästan vad man vill. moderatorerna säger till om man inte får prata om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Duu!.. kan du inte HTML så sätt dig och läs "Gör din egen hemsida" Av jesper EK, då lär du dig på Ca ½ månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Okej, nu ger jag dig en snabbkurs på fem rader i html, c++, javascript och lägger till lite egen kod (som jag har uppfunnit genom att studera algoritmen som internet bygger på). Det ska bli jätteroligt, oj, bara 2 rader kvar nu :D. (inte). Skulle tippa att det tar dig nån vecka att lära dig allt om html, det är det lättaste, kanske en månad med javascript och något år med c++. Finns gott om guider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.