Hoppa till innehåll

Hur Gör Ja Min Egna Hemmisda?


demonlord
 Dela

Rekommendera inlägg

hej ja ska göra en spel hemmsída.

en online hemmisda vill vetta hur man ska göra va snälla och säg vad man ska göra...

 

Man ska programera en i nått språk och sen köpa en omän för massa pengar och sen ska du lägga ut din hemsida på domänen om du skrev i nått språk. Eller så betalar du nån att göra en åt dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

om det var "detta forum är ett spelforum" du försökte säga så kan jag säga "du har helt rätt!". men snälla, det finns annat än spel i världen och man får prata om nästan vad man vill. moderatorerna säger till om man inte får prata om något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, nu ger jag dig en snabbkurs på fem rader i html, c++, javascript och lägger till lite egen kod (som jag har uppfunnit genom att studera algoritmen som internet bygger på). Det ska bli jätteroligt, oj, bara 2 rader kvar nu :D. (inte).

 

 

Skulle tippa att det tar dig nån vecka att lära dig allt om html, det är det lättaste, kanske en månad med javascript och något år med c++. Finns gott om guider.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...