Zerp Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 blir det sliskigare än så här tror jag att jag spyr... fast danne err zerp lyckas ju med tjejerna...iaf om man tror på historierna. Jag tycker vi alla ska försöka få Shacti att spy. *slisk slisk slisk* Finns väl inte så många historier? Men lyckas med tjejerna gör man väl ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag är lycklig som FAAN!! Har en tjej på gång som är helt underbar :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 BUMP... Ska göra slut, gillar henne inte längre helt enkelt. Och vi träffas aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 jag tror att jag har en tjej på g, vi pratar alltid o sånt o alla säger jag borde ta chansen, men jag vågar inte xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Vad pratar ni om, om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Jag är kär i henne och hon är kär i mig. Som det ska va, alltså? Man brukar tro att hon gillar en när man gillar henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 ? Jag tror inte någonting. Jag vet att jag är kär i henne och jag vet att hon är kär i mig. Vad är din poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 E ihop med en... och vi har gjort lite..... i november har vi vart ihop i ett år :D Gratz mate ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 nårra i min klass har varit tsmns i två år snart :|, o de är lika kära varje dag ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Hehe så är det i min klass också.. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 man va ju å partajja i fredags å börjar dansa med en het brud..Men efter en stund kommer mina polare å drar bort mejj utan att jag hinner fråga efter telefonnummer eller liknande..Å sen hittar jag inte bruden på hela kvällen.. :/ fatta ja e lack på mina poalre för de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 MM: Haha, slå honom ^^ Jag har dessvärre ingen på gång, men det är okej... Jag tror jag väntar mig lite till Gymnasiet och tar tag i och leta efter någon lite mer mognare. Var min sexualitet ligger någonstans vet jag inte direkt. Jag kan känna sexuell dragning till tjejer, och till killar. Så, jag antar att jag kanske är bisexuell. Det kan vara något som bara är just nu, eller så sitter det fast hela livet. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.