Hoppa till innehåll

Varningar, För Många?


Mezox

Rekommendera inlägg

Mezox - du har faktiskt en poäng, ibland tycker jag att modsen har "smyg-spammat" lite om man säger så ;) Men that's life - dom är lyckligt lottade och har lite privelegium... Skärp dig för f*n - alltså, detta är bara en av oändligt många roliga saker på internet. En varning hit eller gör inte så mycket, se på mig! 2 stycken och en för smyg-spammande... :visslar:

 

Nej, jag tyckar att moderatorerna sköter sig bra - både i med och i motgång.

 

För Fuska i tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tycker att det kan vara lite lätt att få en varning ibland. Om man har varit medlem länge och hänger här var eviga dag så är det lätt och glömma bort en regel ibland + att reglerna är lite luddiga, hur skall man kunna veta var gränsen för onödigt inlägg går, det beror ju på vad man tolkar som onödigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jovisst, alla regler säger inte helt klart var gränsen går. Om det är på gränsen brukar jag avvakta och kanske säga till. Men om ännu en regel bryts blir det varning direkt.

När jag ser någon som bryter mot en regel brukar jag först kolla hur allvarlig just det regelbrottet är. Om det är värt en varning kollar jag på medlemmens registreringsdatum. Är det en gammal medlem blir det en varning, är det en ganska ny medlem blir det ofta bara en tillsägelse.

Jag anser att om man varit medlem på fuska.se i mer än 2-4 månader så ska man kunna följa reglerna. Man ska ju självklart följa reglenra även om man är ny men jag är snäll mot nykommlingar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mezox - du har faktiskt en poäng, ibland tycker jag att modsen har "smyg-spammat" lite om man säger så ;) Men that's life - dom är lyckligt lottade och har lite privelegium... Skärp dig för f*n - alltså, detta är bara en av oändligt många roliga saker på internet. En varning hit eller gör inte så mycket, se på mig! 2 stycken och en för smyg-spammande...  :visslar:

 

Nej, jag tyckar att moderatorerna sköter sig bra - både i med och i motgång.

 

För Fuska i tiden!

 

Ge mig exempel tack. När har vi s.k smygspammat? Några av våra inlägg kan vara ironiska, men det finns en mening med dem. Om det är dem du syftar på, d.v.s
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker att det kan vara lite lätt att få en varning ibland. Om man har varit medlem länge och hänger här var eviga dag så är det lätt och glömma bort en regel ibland + att reglerna är lite luddiga, hur skall man kunna veta var gränsen för onödigt inlägg går, det beror ju på vad man tolkar som onödigt

 

Saxat ut reglerna:

"Fråga ALLTID en moderator om du är osäker på någon regel."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mezox - du har faktiskt en poäng, ibland tycker jag att modsen har "smyg-spammat" lite om man säger så ;) Men that's life - dom är lyckligt lottade och har lite privelegium... Skärp dig för f*n - alltså, detta är bara en av oändligt många roliga saker på internet. En varning hit eller gör inte så mycket, se på mig! 2 stycken och en för smyg-spammande...  :visslar:

 

Nej, jag tyckar att moderatorerna sköter sig bra - både i med och i motgång.

 

För Fuska i tiden!

 

Jag har sett många onödiga inlägg av moderatorer. Det är inget man ser varje dag men typ var tredje dag eller nåt. Och NesseN tro inte att du inte har gjort det någon gång under tiden du varit moderator.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mezox - du har faktiskt en poäng, ibland tycker jag att modsen har "smyg-spammat" lite om man säger så ;) Men that's life - dom är lyckligt lottade och har lite privelegium... Skärp dig för f*n - alltså, detta är bara en av oändligt många roliga saker på internet. En varning hit eller gör inte så mycket, se på mig! 2 stycken och en för smyg-spammande...  :visslar:

 

Nej, jag tyckar att moderatorerna sköter sig bra - både i med och i motgång.

 

För Fuska i tiden!

 

Bli moderator själv och se hur lätt det är. :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mezox - du har faktiskt en poäng, ibland tycker jag att modsen har "smyg-spammat" lite om man säger så ;) Men that's life - dom är lyckligt lottade och har lite privelegium... Skärp dig för f*n - alltså, detta är bara en av oändligt många roliga saker på internet. En varning hit eller gör inte så mycket, se på mig! 2 stycken och en för smyg-spammande...  :visslar:

 

Nej, jag tyckar att moderatorerna sköter sig bra - både i med och i motgång.

 

För Fuska i tiden!

 

Japp, det är lätt för nuvarande moderatorer att ge varningar. Jag vill inte bli moderator då jag inte ängnar mig mycket åt fuska.se. Jag har inte sagt att det är lätt förresten.

Om jag inte förstått fel så ska moderatorerna inte bryta mot regler eller hamna i situationer där en vanlig medlem skulle fått en varning. Jag tycker att Admin borde ta bort de moderatorer som på detta viset utnytjar sin makt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mezox - du har faktiskt en poäng, ibland tycker jag att modsen har "smyg-spammat" lite om man säger så ;) Men that's life - dom är lyckligt lottade och har lite privelegium... Skärp dig för f*n - alltså, detta är bara en av oändligt många roliga saker på internet. En varning hit eller gör inte så mycket, se på mig! 2 stycken och en för smyg-spammande...  :visslar:

 

Nej, jag tyckar att moderatorerna sköter sig bra - både i med och i motgång.

 

För Fuska i tiden!

 

Jag tycker att du påpekar och gnäller på modarna. :angry: Som om du skulle vara bätte om du var Mod. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mezox - du har faktiskt en poäng, ibland tycker jag att modsen har "smyg-spammat" lite om man säger så ;) Men that's life - dom är lyckligt lottade och har lite privelegium... Skärp dig för f*n - alltså, detta är bara en av oändligt många roliga saker på internet. En varning hit eller gör inte så mycket, se på mig! 2 stycken och en för smyg-spammande...  :visslar:

 

Nej, jag tyckar att moderatorerna sköter sig bra - både i med och i motgång.

 

För Fuska i tiden!

 

Jag gnäller, inte för att jag kan vara bättre själv utan för att de går att vara bättre än att vara i vissa lägen där en vanlig medlem skulle få en varning. Skulle jag va moderator så hade jag bara delat ut 1/3 av varningar en nuvarande mod ger. Det är min åsikt, det är många emot mig så kanske jag har fel, men jag tror inte det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...