Hoppa till innehåll

Moderatorerna


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

 

Yeah, sure... Jag skrev ordet "moderat" av ett antal olika skäl.... För att t ex bryta mot eran lilla regel... Tro inte att jag skulle skriva fel... för då är du ute och cyklar.. :visslar: Ja, fast det var det där med oseriöst.... Så du tycker verkligen inte det spelar nån roll? Varför inte....?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag citerar mig själv från >DETTA< inlägg.

 

För att jag inte är någon moderat för guds skull. Det HÄR är en moderat. Här kan du läsa mer om vad en moderat är. http://www.moderat.se/start.asp

Herregud, kan dagens ungar INGENTING om politik nuförtiden?!?

 

Jag är INTE en moderat. Inte NesseN heller. Tack.

Jag vill för i h*lvete INTE bli kallad för en j*lva moderat, för det är jag INTE. Tack, sluta säga det.

 

PS. Detta inlägg är SERIÖST, jag repeterar, HELT SERIÖST för man märker alltid när jag skämtar eller inte. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

 

Rätt är rätt och Fel är fel. Jag gör rätt, då spelar det ingen roll hur jag skriver den rätta saken på. Du vet att jag kan ta väldigt illa upp om folk kallar mig moderat? Våran lilla regel? Om du tar illa upp när någon skriver surmupp så är det samma sak som när du kallar mig för moderat och bryter mot precis samma regel. §1.1 alltså.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men ha inte allt för roligt... Vissa medlemmar försöker ha roligt också,,,, fast då får dem i stort sätt bara varningar...

På tal om att vara seriösa... Ni uttnyttjar ju inte lite väl mycket moderatorplatsen...(eller ska jag säga moderatplatsen?) Ja, inte alla moderatorer då... Men NesseN och Draghon...

Fast dem är dock mest aktiva i forumet också...

 

Ehm, personliga påhopp? Det där kan man inte ta för personliga påhopp... eller nja.... det är inget speciellt alövarligt iaf...

När du skrev ordet "surmupp" fick jag snarare ett skrattanfall... :lol:

I sånna fall kan man tolka regel §1.1 som mycket... Och just därför är ordet "moderat" rätt oväsentligt till skillnad mot andra ord...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Surmupp var ett exempel eftersom jag inte kom på något annat, inget riktat till dig om du trodde det.

Om jag är vänster och blir kallad för moderat tar jag illa upp, ok? Tack.

 

 

 

B)

 

Och om jag gillar humor och är glad och blir på så vis kallad surmupp? It´s the same.... Bara ett exempel... okej? Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä, för jag kallade dig aldrig surmupp. Jag kunde sagt vad som helst, men jag valde väl fel ord om du tog så illa upp :rolleyes:

 

Någon som har något konkret att komma med eller får jag stänga trådfan nu?

 

ehm... fel tråd för detta... men är det du din *******---- hehe.... som har lagt till text i min signatur...?. §1.1 :P Why`? Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att jag inte är någon moderat för guds skull. Det HÄR är en moderat. Här kan du läsa mer om vad en moderat är. http://www.moderat.se/start.asp

Herregud, kan dagens ungar INGENTING om politik nuförtiden?!?

 

Jag är INTE en moderat. Inte NesseN heller. Tack.

inte för att jag är moderat men är man moderat kan man eventuellt ta det personligt om någon säger j*vla moderater...

 

det är faktiskt samma sak som om jag skulle säga: "Jag vill för i h*lvete INTE bli kallad för en j*lva moderator"

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@nico Ja, jag antar du har rätt. Men man blir sur efter att ha blivit kallad moderat ett stup i kvarten av småungar som man antog kunde saker och ting. -.-'

Men jag, liksom NesseN är till vänster och tar illa upp vid att bli kallad moderat.

 

Men jag har inget emot moderater, jag har en god vän som är moderat. Men det är bara det att det finns mindre trevliga personer till höger, sett från min synvinkel. Alla har olika synvinklar. Men detta var inte en tråd om politik... =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att jag inte är någon moderat för guds skull. Det HÄR är en moderat. Här kan du läsa mer om vad en moderat är. http://www.moderat.se/start.asp

Herregud, kan dagens ungar INGENTING om politik nuförtiden?!?

 

Jag är INTE en moderat. Inte NesseN heller. Tack.

Helt riktigt, men det här hör inte riktigt hit ._.

 

Som sagt något konkret inget bråk om moderater eller annat småtjafs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Ne,kanske inte....

 

Och Draghon du tycker att jag är en småunge? :S

Lite tråkigt att höra från en moderator......

Skrev tjock text så att du skulle fatta att jag slutat med moderat....

Småunge kan du vara själv,jag går inte i 2:an fast det ändå verkar som det....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...