Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

man har fuska vip ganska länge så man kan göra rätt så många omröstningar........

 

Men tänk man bara vill göra en omröstning?

Och Trayton jag håller med dig priset för sakerna i affären är för höga,men det finna säkert en bra förklaring för detta som t.ex att allting skulle vara slutsålt och då skulle det komma in ännu fler klagomål.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man borde fylla i regelbundet när det är slutsålt eftersom vad är affären till?

Man ska ju köpa saker därifrån men ifall det är slutsålt nästan hela tiden då blir det ju det tråkigt och sen är det dyrt så man borde göra flera fördelar med affären.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller helt med Admin här. Tycker att sidan är bra som den är och att .nu alltid kommer att vara skit, skit och åter skit!

 

Konstigt att den har 5 gånger så många medlemmar inne då. Den är populärare, vilket är synd, jag tycker också .se är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är kontsigt att dem har fler inloggade samtidigt än vad .se har.

Jag har besökt deras hemsida några gånger och jag tycker att det är asstråkigt där,speciellt forumet.

Nästan allting är svart och gul och då är temat jätte tråkigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom dem har sitt forum inbyggt i sin hemsida så räknas medlemmarna med som är inloggade (som bara kollar på fusk) med på den totala.

På fuska.se så är forumet en del och fusksidan en annan.

Men på hela sidan just nu är det 275 pers.

Ganska rejält, och desutom kanske 40 av dessa är medlemmar men kanske inte är inloggade på forumet, utan bara kollar på ett visst fusk.

 

Så det babblet om att grannsidan har mer medlemmar på forumet är bullshit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...