Hoppa till innehåll

Fuska.se I Underläge


Champion

Rekommendera inlägg

  • Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur en människa skriver har inte mycket med åldern att göra. Det finns det som aldrig kunnat skriva och de som kan skriva bra när de är 10 år.

 

Det där felmeddelandet man får ibland är inte fuska.se's fel. Det är serverns. Jag vet dock ingen annan sida som har sånt så om jag var Webmaster på fuska.se skulle jag se till att det blev fixat. Kanske byta webhotell?

 

Det är dyrt att driva en stor sida. Mycket pengar varje år som går till att betala för sidan. Alla som skaffar FuskaVIP hjälper till att göra sidan bättre. Om ingen skaffar FuskaVIP kommer det ta längre tid för fuska att bli bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, fuskaVIP måste han ju ha. Men som sagt, en fet uppgradering behövs här.

 

 

 

Hur en människa skriver har inte mycket med åldern att göra. Det finns det som aldrig kunnat skriva och de som kan skriva bra när de är 10 år.

 

Det där felmeddelandet man får ibland är inte fuska.se's fel. Det är serverns. Jag vet dock ingen annan sida som har sånt så om jag var Webmaster på fuska.se skulle jag se till att det blev fixat. Kanske byta webhotell?

 

Det är dyrt att driva en stor sida. Mycket pengar varje år som går till att betala för sidan. Alla som skaffar FuskaVIP hjälper till att göra sidan bättre. Om ingen skaffar FuskaVIP kommer det ta längre tid för fuska att bli bättre.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, alltså vill inte mobba Micke eller nån, men om du kunde skaffa ett annat forum?

 

Alltså fuska.n u har ett helt eget forum, och det krånglar i stort sett aldrig medans ditt *hrm* ja, forum krånglar rätt så ofta. Och jag håller med, det är varningarna som skrämmer iväg besökarna. Jag själv har haft en medlem här innan (givetvis är den borta nu), och jag blev rent ut sagt skitförbannad när NesseN varnade mig.

 

T.o.m så mycke så att jag var inne på fuska.n u på HELTID, och jag gillar fortfarande .nu mer. Inget krångel, fler fusk, fler seriösa medlemmar, snyggare design, inga varningar.

 

Om du skulle kunna fixa det, så skulle någ många, inklusive jag vara mer sugna på att stanna på fuska.se.

 

No hard feelings man plz :( ..

 

Nu är det väl så att grannsidans trådar i forumet består av "HÖHÖHÖH HARRY POTTER ELLER STAR WARS!!" och annat skit så jag tycker faktiskt "ni" också kan förbättra er lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, men det är bättre att ha ett eget forum som reklam skulle ja tro.

 

 

 

Fuska.se Del I

 

 

Fuska.se ligger längre bak i utvecklingen, det är orsaken! Den som nu gjort denna *hrm* sidan har bara ett billigt gratisforum som han lagt in i designen.

 

 

Redigerat av Grave_Digger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill inte vara nån representant för .nu, och jag kan hålla med, det är också spamtrådar där. Och på .nu så är det rätt så sällan moderatorer och Admin hinner kolla i alla miljontals trådarna. Men eftersom det inte skriv lika mycket här, så blir forumet här bra rensat från spam.

 

men jag tror att det är varningarna som skrämmer iväg besökare från att skriva, så om man skulle vara lite mildare med varningarna så skulle det någ gå bättre.

Kanske värt ett försök?

 

 

Okej, alltså vill inte mobba Micke eller nån, men om du kunde skaffa ett annat forum?

 

Alltså fuska.n u har ett helt eget forum, och det krånglar i stort sett aldrig medans ditt *hrm* ja, forum krånglar rätt så ofta. Och jag håller med, det är varningarna som skrämmer iväg besökarna. Jag själv har haft en medlem här innan (givetvis är den borta nu), och jag blev rent ut sagt skitförbannad när NesseN varnade mig.

 

T.o.m så mycke så att jag var inne på fuska.n u på HELTID, och jag gillar fortfarande .nu mer. Inget krångel, fler fusk, fler seriösa medlemmar, snyggare design, inga varningar.

 

Om du skulle kunna fixa det, så skulle någ många, inklusive jag vara mer sugna på att stanna på fuska.se.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hafg som anser fel är att moderatorernas enda straff för regelbrott är varnigar.

Jag ska berätta nåt:

 

När jag var en ny medlem så var jag ganska dum så jag fick en varning av draghon (min enda rätta varning). Och trots att det var rätt åt mig så blir jag sk*targ och sticker från sidan (kommer tillbaka 2-3 månader senare). Så när jag blir varnad min andra gång så blir jag helt överraskad av att jag blir avstängd. Jag hade stuckit så snabbt jag sog medelandet att jag inte märkte att jag var avstängd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

usch nej... hur ser ekonomin ut egentligen? finns det något kvar efter serveravgift och domännamn? f*n om man inte skulle ta och skaffa vip... jaja...

 

vad har vi för server just nu?

 

however

att .nu är tekniskt bättre håller jag inte med om, det är den segaste sida jag varit med om! seriöst! har testat en dator med 200 mhz processor och 16 mb ram, jag lovar att om det skulle vara säg 10 aktiva skulle den klara arbetet dubbelt så snabbt som deras nuvarande. designen kan diskuteras. anledningen till .nu mindre spam är deras moddpolicy och varningssystem. de tar bort spam istället för att låsa tråden.

 

det jag tycker återkommer är att ganska många drar efter att de har blivit varnade, de som är mer eller mindre seriösa iaf. de som inte är det kommer mest hit för att fråga om ett enda spel eller spamma ner forumet.

min varning drog jag på mig avsiktligt, nu drog jag på mig den avsiktligt för att en fd modd sa att jag låg på gränsen när jag bara hade försökt hjälpa en annan medlem.

 

hehe rätt komiskt faktiskt, fick upp detta meddelande när jag postade... servern gillade inte mitt inlägg :(

Fatal error: Maximum execution time of 60 seconds exceeded in G:\home\forum.fuska.se\html\ips_kernel\class_db_mysql.php on line 486

Fatal error: Maximum execution time of 60 seconds exceeded in G:\home\forum.fuska.se\html\sources\functions.php on line 347

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Okej, alltså vill inte mobba Micke eller nån, men om du kunde skaffa ett annat forum?

 

Alltså fuska.n u har ett helt eget forum, och det krånglar i stort sett aldrig medans ditt *hrm* ja, forum krånglar rätt så ofta. Och jag håller med, det är varningarna som skrämmer iväg besökarna. Jag själv har haft en medlem här innan (givetvis är den borta nu), och jag blev rent ut sagt skitförbannad när NesseN varnade mig.

 

T.o.m så mycke så att jag var inne på fuska.n u på HELTID, och jag gillar fortfarande .nu mer. Inget krångel, fler fusk, fler seriösa medlemmar, snyggare design, inga varningar.

 

Om du skulle kunna fixa det, så skulle någ många, inklusive jag vara mer sugna på att stanna på fuska.se.

 

Det är bra med stränga regler,vissa bara sticker för EN varning.Jag har 3 varningar(som ni ser) och när jag kan komma in igen så låtsas jag som ingenting hänt.

Cyber:Vissa i Pokemon forumet tycker att jag är en bra hjälp,jag spammar inte(ajdå,jag känner mej lite kaxig :rolleyes: ),eller inte så ofta i allafall,jag brukar förklara bra,och jag stavar rätt.Men plötsligt kommer du och säger "13 års gräns",jag råkar vara 11 åring... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...