Zantera Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Dra eller Försvinn, väl själv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Step of my Grill Sweet blazin chronic I'm down playa! You don't know what it's like to live in da hood, it aint no fieldtrip dawg. you're totally player hating right now. Somtimes I'm just to hardcore for my own good Allt utan blöja går att töja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Sluta besvära mig, n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Lite mycket svordomar här, det skulle vara fräcka one-liners. "Jag har fler tjejer än dig...." funkar alltid så fort nån skriker bög efter en. "Eller hur var det nu?" Använder jag ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 "kan man höja svårighetsgraden" passar utmärkt under en pcw:> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Whatever turns you on kanske nån annan som kom på den, men den är jävligt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag brukar köra den här, jag säger detta ofta "Prata om någonting du kan om, din tönt". När någon försöker reta en lite så brukar jag dra den och jag kan ha en stor mun i bland. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 jäkligt kul när nån har försökt förklara något svårt och precis är klar säger man: TO DE!!! annars naaaaaaaaaaaaaajs=nice är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 "What that piip" (ja, du ska sensurera själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 KOmigen nu, allt ni har tagit är lite svordomar och enstaka ord. "Din andedräkt skulle göra en hyena avundsjuk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Håll käften! Hell no! IdjooT!(idiot) Vad i.. Har du en hjärna? Använd den då! Varför kaxaru?! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Jag brukar använda din jaevla jaevel. eller, om ngn säger bög : visst , bara de gör dej kåt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.