Dark_samus Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 har hört att de ska göra den nya zelda till nintendo R......är de sant??? :huh: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Ja dom kommer göra ett sök på Gamespot.com på The legend of Zelda. Då kommer alla zelda spelen en bit längre ner. På ett står det The Legend of Zelda (NR). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Nej TLoZ : TP kommer till GameCube. Det spel som du såg är antagligen ett annat Zelda som ska komma till NR. Eller det är ganska säkert att det kommer ett och då har Gamespot bara satt upp det så att man kan diskutera om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 gå in på ign.com där hittar du de säkert :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 TP kommer till GCN, inget snack om den saken. De lär inte börjat planera ett nytt Zelda ännu. Men det har kommit Zelda till varje konsoll, så det lär komma till NR också. Fast denna tråd hör hemma i övriga konsoller, NR har ju inte kommit ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero_of_time Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Jag tror att det ny Zelda ska komma till GameCube men det är ju inte helt omöjligt att det kommer att finnas till Revolution också. Det skulle de tjäna mycket på. Då skulle man kunna välja till vilken man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Som Trayton och Master sword sa så kommer The Legend of Zelda: TP till Gamecube, men dom håller på med ett Zelda spel till Rev. just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Ska inte TloZ: TP komma nu på jullovet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Nej, det kommer nästa år. Det har gått rykten om att twilight princess ska släppas till revolution, men som sagt bara ett rykte. Och de som inte tror att dom har påbörjat ett zelda till revolution har fel för det har dom. Likaså ett mariospel och metroid prime 3 (vilket jag hoppas blir mer likt ettan eftersom echoes var dåligt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Chansen för att Twilight Princess ska komma till Nintendo Revolution är cirka 90 %. Andra spel har bytt format bara en kort tid innan utgivet release datum. Om detta är sant vet jag ej men jag ska försöka ta reda på det. Men som jag ser det så kommer Twilight Princess byta format till Revolution, anledningen är väl för att Nintendo vill sälja fler Nintondo Revolution vid releasen. Alla förhandsbokningar för Zelda till Gamecube kommer alltså antagligen tas bort och nya förhandsbokningar kommer krävas. Jag ska uppdatera med mer info inom kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 men shit......ja som planerade att köpa nya zelda o sen ps3......nu får ja fundera om ja ska köpa N. Revolution :unsure: :huh: :blink: :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Se HÄR Hoppas det inte blir så. Fast det är bara ett ryktre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg