Fusion Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Xbox360 är ganska känslig,så ifall man rör den(alltså då ska man röra den lite hård) då repas skiva,men den säljs fortfarande eftersom ifall det nu skulle vara så,då skulle man inte heller ha lagt i t.ex Eb Games för att provspela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Därför som vi sagt i andra trådar, ha din Xbox 360 liggande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Vare sig du har den liggande eller stående så finns alltis risken,men liggande är säkrast. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Tror egentligen att aftonbladet inte gillar X box 360 bara för att de brukar kasta runt spel -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Hela aftonbladet är bara skit! Vad vet dom om spel? Och vad vet dom om konsoller som inte ens har kommit ut än?? Dom är ju helsjuka där. Redigerat 22 Januari 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Aftonbladet och Expressen ljuger ganska mycket,eller att dem gör en liten sak till en stor sak...om ni förstår vad jag menar.. Redigerat 22 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 exakt aftonbladet vet ingen ting dem är bara sjuka i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 listen to the boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) hahahaha så ni tycker att det är skit sama att man inte kan flyta på konsolen medans man spelar? Sj tycker jag att det är skit dåligt... Det är klart att man ska kun flytta konsolen utan att skivorna repas sönder ;) skivorna repas om man bara flytar konsolen några cm på golvet ;) men det är dock inte det ända felet på x-box 360... När man ska spela dom gamala x-box spelen så är grafiken sämre än om man spelar dom på den vanliga x-box konsolen, det är också flera buggar i spelen... Kosolen överhetas också mycket lättare än dom andra konsolerna. En i min klas spelade x-box 360 5 timmar i sträk & konsolen överhetades :( nee Microsoft kollade nog inte igenom konsolen innan dom släpppte den... Drawin 2: källa? Jag tror att konsolen fortfarande får säljas.. efter som Microsoft säger att det såtr klart & tydligt i manualen att konsolen inte ska flyttas när den är i gång med spel i. Dom säger att det inte är något fel från deras sida! LOL :bah: du tror att det är fel på alla konsoller bara för det... min kompis har spelat flera timmar i sträck utan att den överhettades... :meddum: Redigerat 26 Januari 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 (redigerat) Kan den kompisen vara jag? :meddum: haha.. Redigerat 26 Januari 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Kan den kompisen vara jag? :meddum: haha.. jo.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 hahahaha så ni tycker att det är skit sama att man inte kan flyta på konsolen medans man spelar? Sj tycker jag att det är skit dåligt... Det är klart att man ska kun flytta konsolen utan att skivorna repas sönder ;) skivorna repas om man bara flytar konsolen några cm på golvet ;) men det är dock inte det ända felet på x-box 360... När man ska spela dom gamala x-box spelen så är grafiken sämre än om man spelar dom på den vanliga x-box konsolen, det är också flera buggar i spelen... Kosolen överhetas också mycket lättare än dom andra konsolerna. En i min klas spelade x-box 360 5 timmar i sträk & konsolen överhetades :( nee Microsoft kollade nog inte igenom konsolen innan dom släpppte den... Drawin 2: källa? Jag tror att konsolen fortfarande får säljas.. efter som Microsoft säger att det såtr klart & tydligt i manualen att konsolen inte ska flyttas när den är i gång med spel i. Dom säger att det inte är något fel från deras sida! Mitt har inte överhettats, men det har blivit GANSKA varmt i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.