Gäst Soffan Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Inget rykte är det, _Kakashi_. Du förstår nog efter att du läst ut boken att det kommer en fortsättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 f*n va tråkigt de var att dumbledor blev mördad av snape. Å sen kommer inte harry tbx till hogwarts nåmer heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Det ska komma en bok till och det ska vara den sista. Jag tycker det var bra att Snape dödade Dumbledore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag har inte läst halblods prinsen än men ska göra det p.s är den bra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 sådär... 4:an e ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
S_ikers Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 läste klart halvblods prinsen för LÄNGE sen vet non vem halvblodsprinsen e det komer en till bok det vet jag :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag vet vem halvblodsprinsen är... men läs boken själv istället så får du se. Och hur är ni säkra på att sjunde boken blir den sista? Det verkar ju mest troligt, men ändå. Först måste ju Harry leta upp alla horrokruxer, och sen kanske det händer nåt annat. Så Harry kanske inte möter Voldemort förrän i 8:ans bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 det blir bara 7 böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag hoppas att Rowling kanske gör en ny serie som handlar om en annan elev som går på hogwarts hundra år senare eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 6:an var jättebra tyckte jag. Hållermed om att fyran är den bästa. Det kommer bli sju böcker sammanlagt i Harry Potter serien därför att de går på Hogwarts i sju år. Är det någon som vet vad Godrics' Hollow är förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Godric´s Hollow är stället som Harry Potter kommer ifrån, det står bara i första kapitlet i "De Vises Sten" och i Halvblodsprinsen. (Jag har läst alla Harry Potter-böcker sju ggr förutom femman (3ggr) och sexan (1gång) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajnes Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 7:an kommer, utlovat! Jag tror jag vet vad det handlar om. nån viktig dör i sist boken :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.