ELF Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Jag kom på en sak som kan hålla årdning på sidan. När någon har frågat om ett problem och det är löst så kan ni skriva om infon om hur man gör för att fixa problemet. Syftar mest på Data, Michrosoft, Nintendo och Sony forumen. Då blir inte forumet överfullt med trådar. Citera
Boffaroffe Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Vem hade du tänkt ska sitta och skriva allt det frivilligt? Blir ganska mycket jobb. Citera
nico Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 kanske... man kan ju iofs söka efter trådar annars... Citera
Champion Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Hur jobbigt är det att kolla på en tråd och konstatera att den är löst? Det är bara att anmäla om man stör sig på det eller bara ignorera det. Jag tror att journalister skulle fungera en vecka, om ens det. Citera
# 21 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 Jag föreslår att TheDarkElf söker upp svar på alla dessa frågor isåfall & startar en ny tråd med länkar/text till svaren. Sedan är det bara att be om att tråden klistras. Om han nu orkar dvs. (Jag hoppas att jag förstod saken rätt.) Citera
Mezox Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) Eller kan vi göra att den som skriver lösningen går in i en speciell klistrad tråd (som skapats för detta syftet) och skriver frågan och edan länken till lösningen(om man vill). Redigerat 4 Januari 2006 av Mezox Citera
KazeN Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Eller så kan ni bara skriva lite fusk/tips/guider som förklarar dom svåra sakerna eller vad det är ni syftar på. Eller går ni bara in på www.gamefaqs.com hehe. Citera
ELF Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2006 Den som har frågat kan ju få skriva om han/hon vill. Vem som helst kan ju göra det om det skulle gå bra för admins. Fast so sagt. Det blir en del att göra. :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.