Fusion Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Varför gör ni så att ifall man är Elite Chattare så ska det stå med rött över ditt namnmalltså listan över vilka som är online,som moderatorernas är orange och FuskaVIP är grön så ska Elite chattare vara rött..vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Elite chattare är ingen medlemsgrupp. Det är mer en hedersrank för att man är aktiv i chatten. Alltså ska det inte ha en egen färg och vara en grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Men och...man kan ju göra undantag.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Chatten & forumet är två olika saker. Dessutom tror jag inte att det går att fixa speciella färger för medlemmar i olika grupper. (Förutom Admins & Mods) Var istället glada att man ens får en "specialrank" för att man är aktiv i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Det borde gå att fixa ganska lätt. Men det känns aningen onödigt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Chatten & forumet är två olika saker. Dessutom tror jag inte att det går att fixa speciella färger för medlemmar i olika grupper. (Förutom Admins & Mods) Var istället glada att man ens får en "specialrank" för att man är aktiv i chatten. medlemmar = en gruppmods = en annan grupp, så inte så konstigt att det går att byta färg. det är olika grupper. tycker även jag att det känns onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Okej då,glöm förslaget och uppdatera ingenting då..varför känns det onödigt egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Okej då,glöm förslaget och uppdatera ingenting då..varför känns det onödigt egentligen?? mm, allting måste väl inte vara nödvändigt för att finnas med på sidan, du skulle nästan hälften av funktionerna på sidan gått bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Chatten & forumet är två olika saker. Dessutom tror jag inte att det går att fixa speciella färger för medlemmar i olika grupper. (Förutom Admins & Mods) Var istället glada att man ens får en "specialrank" för att man är aktiv i chatten. Vi eller jag är glad att vi har denna "special rank",men det skulle vara trevligare ifall vi skulle göra "speciela" uppdateringar för den. ;)Mezox,tack!!! Redigerat 17 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Själv är jag inte riktigt 100% emot det förslaget... Eftersom det kanske skulle komma in lite mer folk i chatten om det blev något lite mer "sepciellt" med ranken, så folk ser en. Visst, det är inte så himla nödvändigt då det finns viktigare saker att göra på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag tycker det är en bra idé. Fast vi kan ju avvakta med det och fixa dem lite viktigare grejerna först. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Själv är jag inte riktigt 100% emot det förslaget... Eftersom det kanske skulle komma in lite mer folk i chatten om det blev något lite mer "sepciellt" med ranken, så folk ser en. Visst, det är inte så himla nödvändigt då det finns viktigare saker att göra på sidan. Viktiga grejer som vad?Det har ju inte skett några "stora" uppdateringar på ganska länge...bara typ där det står "Forum.fuska.se-Sveriges största och bästa spelforum!?..den är kanske inte helelr så stor..eller den nya grafik forum..typ enda stora grej som har hänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.