Mezox Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Vad betyder ett G för er? Är det bra eller dåligt? Jag skulle inte stå ut med mer än 3 G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Ett G är godkänt. Det är vad jag förväntar mig i Tyska och Bild. 2 ämnen jag e totalt urdålig på. Alltså är jag endast nöjd med G i Tyska/Bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) ett G för mig betyder att jag inte är nöjd. det är ett betyg jag inte vill ha. VG är för mig lite bättre än vad G är för de flesta. mitt mål är att bara ha VG och MVG när jag går ut. Redigerat 19 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) Jag gör mitt bästa för att undvika G,det är VG eller MVG som gäller! Redigerat 19 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Försöker nå statusen VG Barn :P Det går sisådär. Men visst känner man sig kluven om man verkligen kämpat med något och sedan bara få G i den uppgiften. Sådant händer dock inte i våran skola! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Just nu godtar jag inte G som något lyckat.. Verkligen inte. Men det betyder inte att jag inte har dem! :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Att jag är Godkänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Ahh... I grundskolan fick jag ett ynka G på 17 ämnen... Men eftersom man bara räknar 16 ämnen så fick jag bara hälften VG och resten MVG. Det var tider det. Nuförtiden då man går i gymnasiet så ligger jag på fortfarande i det gränssnittet, VG/MVG i allt. Förutom ett ämne som jag erkänner att jag är dålig i, så jag kan väl nöja mig med G i det, faktiskt. Ett ynka G är inte hela världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hellre G än IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 G är väl rätt dåligt. Om man över in det man ska så får man ju offtast MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Man försöker vara på VG/MVG gränsen som de flesta här, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Att jag inte är nöjd. Ska försöka hålla mig på VG/MVG nivå när vi får betyg sen. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.