Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ENDEL AV DOM, ALLA j*vla MUSLIMER BRÅKAR JU DÄR NERE FÖR h*lvete nu lungnar ni ner er era piiiiiiiiiip jag ska piiiiiiiiiiiiiiiiiip sedan ska jag piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip "host" "dräggel "host" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ser att nivån på denna diskussion har sjunkit rejält. Kanske dags att avsluta debatten. Tror det mesta är sagt nu, svårt att fortsätta debatten om inte flera från "andra" sidan kommer in med motargument.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Just det. BARA DOM SOM INRE SGT NÅT I DEBATTEN FRÅ SKIRVIVA FRÅN OCH MED NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Just det. BARA DOM SOM INRE SGT NÅT I DEBATTEN FRÅ SKIRVIVA FRÅN OCH MED NU Utmärkt ide´!! :cool: Aja, jag undrar varför ni bryr er så allvarligt mycket varför muslimerna bråkar så mycket pga den danska tidningen? Dock så kan jag inte förstå varför de bråkar heller.... Meningslöst... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Petey Piranha: Många bryr sig nog så mycket eftersom de muslimerna bråkar om ofta brukar röra flera länder, som den här gången var det ett grannland som råkade ut för den muslimska tron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Petey Piranha: Många bryr sig nog så mycket eftersom de muslimerna bråkar om ofta brukar röra flera länder, som den här gången var det ett grannland som råkade ut för den muslimska tron. Ärligt talat var det väll den dumma tecknaren som satte eld på vissa muslimers jävigt korta stubiner som började bli en "katastrof".Först var det väl bara på skoj, men de som tecknade bilderna visste mycket väl att t.o.m. vatten kan tända eld på muslimerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ah, en härligt cynisk bild av världen...Mezox var inte du själv muslim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 alla muslimer borde gå en kurs i självbehärskning a la kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 alla muslimer borde gå en kurs i självbehärskning a la kebab. Hur f*n tänker du?Tror du att alla muslimer är aggresiva och så? Det är som om man anklagar alla kristna att ha ritat dessa karikatyrer. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 alla muslimer borde gå en kurs i självbehärskning a la kebab. du svär = du blir arg lätt!!..www.sjalvbeharskningAlAkebab.com/kebab tecknaren var väl ateist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag brukar svära när jag är glad också. Brukar inte du :huh: Tecknaren var förhoppningsvis ateist...annars om han var religiös var det bara pajkastning...om inte gav han uttryck för en åsikt. Och ja, jag är antireligiös...ivarjefall så länge folk fortsätter springa runt och skrika min gud är bättre än din gud! Jaså du håller inte med, okej...om jag riktar den hära atombombmen mot dih håller du med då? Tänkte väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag skulle sagt nej!! jag håller inte med ifall du höll en atombomb mot mig. tänk om tecknaren var muslim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.