Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.

isMaNnen

Rekommendera inlägg

Gäst Muuu

ENDEL AV DOM, ALLA j*vla MUSLIMER BRÅKAR JU DÄR NERE FÖR h*lvete

nu lungnar ni ner er era piiiiiiiiiip jag ska piiiiiiiiiiiiiiiiiip sedan ska jag piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip "host" "dräggel "host"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Just det.

BARA DOM SOM INRE SGT NÅT I DEBATTEN FRÅ SKIRVIVA FRÅN OCH MED NU

Utmärkt ide´!! :cool:

Aja, jag undrar varför ni bryr er så allvarligt mycket varför muslimerna bråkar så mycket pga den danska tidningen? Dock så kan jag inte förstå varför de bråkar heller.... Meningslöst... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Petey Piranha: Många bryr sig nog så mycket eftersom de muslimerna bråkar om ofta brukar röra flera länder, som den här gången var det ett grannland som råkade ut för den muslimska tron.

Ärligt talat var det väll den dumma tecknaren som satte eld på vissa muslimers jävigt korta stubiner som började bli en "katastrof".

Först var det väl bara på skoj, men de som tecknade bilderna visste mycket väl att t.o.m. vatten kan tända eld på muslimerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla muslimer borde gå en kurs i självbehärskning a la kebab.

Hur f*n tänker du?

Tror du att alla muslimer är aggresiva och så?

Det är som om man anklagar alla kristna att ha ritat dessa karikatyrer. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar svära när jag är glad också. Brukar inte du :huh:

Tecknaren var förhoppningsvis ateist...annars om han var religiös var det bara pajkastning...om inte gav han uttryck för en åsikt. Och ja, jag är antireligiös...ivarjefall så länge folk fortsätter springa runt och skrika min gud är bättre än din gud! Jaså du håller inte med, okej...om jag riktar den hära atombombmen mot dih håller du med då? Tänkte väl det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...