Avregistrerad Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Spelar mycket el-gitarr. Händer även att man klinkar på pianot. Försöker nu hitta någon som äger en saxofon. Så härligt instrument :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 jag spelar klarinet :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Vad är Beatboxing? http://video.google.com/videoplay?docid=-2...+turnel&pl=true typ topic: Spelat en hel del elbas och elgitarr från 2002-2005 men har inte lirat så mycket detta året :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Har spelat keyboard i 5 år,spelar dom flesta gamla rock klassikerna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) Trummor: 3,5 - 4 år El:gitarr:: 0,5 år, trodde aldrig att man kunde lära sig så mycket så snabbt :) Piano: Extremt lite, lärt mig (asså helt själv) några extremt enkla melodier (som blinka lilla stjärna) och glömt bort dem. :( Så jag är väl rätt musikalisk. Och som om det inte vore nog med instumenten så lyssnar jag på JÄTTEmycket musik. Inga kända artister dock. Redigerat 25 Maj 2006 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 ja spelar gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Jag spelade El-gitarr fyra terminer förut. Ansåg mig vara ganska duktig, men dagarna kommer och går, och till slut tröttnade jag helt enkelt. Spelade dock en termin med bara akustisk gitarr, för att lära mig grunderna. Redigerat 30 Maj 2006 av Rage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ska börja på trummor till hösten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 ja spelar inget längre. spelare förut me nåra polare. vi typ startade ett band. (som blev värdens j*vla kattastrof men endå.) men så spelade ja bas pch synt. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Har spelat trummor i 5 år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag har spelat synth i 3 snart 4 år och ja är väldigt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Har spelat trummor i några år. Fast jag har slutat med det nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.