Hoppa till innehåll

Popularitet?

Mezox

Hur stor popularitet har du i skolan, 1 är minst.  

163 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

en 9:a för detta sakerna:

1:Jag e Äldst i hela min skola.. Fyller 5:te januari och går i den högsta klasen så.. :D

2:Jag e skolans data nörd Får minst 10 telefon samtal i veckan av folk som ahr problem med något på datan ^^

3:alla vet vem jag e..

4:Jag e en av dom starkaste så jag Klådde upp dne starkaste i vår skola en gång..

5:E med dom Populäraste killarna så jag BLir rätt populär av dem men det e inte bara för att bli populär jag e emd dom.. dom e jävlit shysta som kompisar ^^

Data = Fakta. Datanörd = Någon som är mycket hängiven att lära in fakta.

Alltså heter det datornörd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 134
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Data är fakta. Och prestanda, mhz osv är också data.

Dem ber ju hjälp om deras egna datorer. Så han är en datanörd eftersom han ger ut fakta kan man säga -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är hyfsat populär på min skola, är inte direkt äldst eller så men är bland de klokaste i min klass.

Hos vissa tjejer kan jag vara populär men hos andra impopulär, så det varierar hur pass känd jag är från person till person.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är en 7:a så jag var ju nykomling men har skafat många kompisar i 9:an , plus många jag inte vet vem dom är som ropar mitt namn hela tiden och säger att jag ska komma, 8:an ingen eller kanske nån, 7:an typ bara min klass och gamla klass kompisar. Tog en 7:a... en stark 7:a

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst 93alvbjo

väldigt stor skola. går i 7:an. näst minst. känner många 8:or och 9:or. lite respekt för det. ganska öppen och pratar med vemsomhelst. tog en 6

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Data är fakta. Och prestanda, mhz osv är också data.

Dem ber ju hjälp om deras egna datorer. Så han är en datanörd eftersom han ger ut fakta kan man säga -.-

Egentligen så vill dom ha hjälp med saker inom datorn, inte datan. Datornörd, eftersom han hjälper dom med deras datorer. Data e informationen lagrad i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...