pollenallergi Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn. Trunks, E-123 Omega, Omega, Ness~ och nu NesseN.. Hoppas verkligen inte många kommer ihåg de andra namnen <_< Sluta retas :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn. Trunks, E-123 Omega, Omega, Ness~ och nu NesseN.. Hoppas verkligen inte många kommer ihåg de andra namnen <_< Hej potter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag har hetat Fusk Katten hela tiden. Men jag funderade på att byta till Katten, då det nya forumet hade skapats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ike , Tutankoopa , Ragnaros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 bar spelarn och detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Rockodile,Rukio,Rockodile,FisharMario och Tomatketchup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Bara Legolas95 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn. Trunks, E-123 Omega, Omega, Ness~ och nu NesseN.. Hoppas verkligen inte många kommer ihåg de andra namnen <_< Han hette väl chrnil89?????? :unsure: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Hette Krystal förut innan jag böt till Selene aha krystal är återfunnen. :) Själv har jag bara hetat Orca och sen Shacti. Om nån minns nåt annat får dom gärna säga till...mitt minne är inte det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Min förra användare var "Nazgul" Den blev hackad och jag la ner fuska i något år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 vill byta namn men det är så himmla dyrt ....... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Ehm, kan ju inte direkt säga att jag är stolt över mina andra namn. Trunks, E-123 Omega, Omega, Ness~ och nu NesseN.. Hoppas verkligen inte många kommer ihåg de andra namnen <_< Nej, 89chrnil. Och han hade en avatar med svart bakrund och en gul fem-utstickig stjärna som motiv, den täckte 92%~ utav bilden. Samma period som Raistlin (Raest) kallade sig för K3ng4. Redigerat 2 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.