Gäst Youx Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag skolkar aldrig nästan. Det är bara onödogt för man kommer bara efter i skolarbetet och då måste man ta igen det sen och det orkar inte jag. exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 I bland blir skolan bara för mycket och som tur är så finns det lov och lovdagar man kan vila upp sig på. Får man läxor över helgen i högstadiet? Något som jag har hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Har inte lust att vara borta 2 sekunder från lektionerna... jag vann närvaropriset senaste termin ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 I bland blir skolan bara för mycket och som tur är så finns det lov och lovdagar man kan vila upp sig på. Får man läxor över helgen i högstadiet? Något som jag har hört... Nja, det är inte ofta, och skulle man få det så kan ingen tvinga en till att göra dem tror jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 I bland blir skolan bara för mycket och som tur är så finns det lov och lovdagar man kan vila upp sig på. Får man läxor över helgen i högstadiet? Något som jag har hört... Vi har Faktiskt fått det, 2 gånger. :S Fast det är inte direkt några svåra läxor. Det är mer som budord som ska hjälpa en på vägen eller nå sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Har skolkat ett antal gånger, kan inte riktigt säga hur många... Har liksom tappat räkningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag har aldrig skolkat, har heller aldrig sjukanmält mig utan att vara sjuk. Under alla mina skolår har jag faktiskt varit sjuk ytterst, ytterst sällan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Aldrig. Jag är alltid fysiskt närvarande, men inte pykiskt. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Har aldrig skolkat :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 En gång i 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Har aldrig skolkat,men kommer nog göra det när det blir skitstort prov i NO.Som det nu nog inte kommer att bli särskilt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 100% icke skolk 0% skolk eller var det tvärtom ? :P nä.. :) men nån gång har jag väl låtsas att vara sjuk.. alltså: 98% icke skolk 2% skolk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.