kola_king Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Har aldrig skolkat heller. Mycket bättre att göra bort skolan när man är ung, moderaterna är inte nådiga mot arbetslösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 3 lektioner per vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Palla Skolka! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 har alldrig skolkat från skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 bara från hemkunskapen...annars inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Usch, skolk finns inte i vår klass, det existerar inte. Jag har aldrig skolkat, däremot sagt till mor min att jag känt mig sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Jag har aldrig skolkat en hel skoldag förutom om det inte är idrottsdag. Men jag har skolkat vissa lektioner men det har varit mest bara det senaste läsåret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Nope , aldrig skolkat och tänker inte göra det , men jag ser ej poängen med att göra det ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Har aldrig skolkat. cough Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 minst 1 lektion om dagen? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Fattar inte personer som skolkar bara sådär. Man får ju bara mer att göra när man kommer tebax efter sitt skolkande.... Man kan ta sitt ansvar och se till att man ligger bra till, att just den dagen man skolkar från skolan inte ger extra hemarbete. Så gör jag ibland tyvärr, jag ringer och säger att jag är sjuk. Men har aldrig fått, vad jag minns, extra hemarbete för min medvetna frånvaro. Jag utnyttjar min höga friskhet, jag blir hemskt sällan sjuk på riktigt, därför ser det troligt ut med en sjukdag här och där då och då, typ högst två gånger per termin. Annars säger jag att mina lärare är imponerade av min höga närvaro ;) Kommer i tid och skolkar ej, utom de där sjukdagarna som jag inte räknar som skolk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Skolkar Aldrig! Stolt över också, skolan är viktig. Du går inte i skolan för att överleva, Utan för att lära dig att överleva. Redigerat 30 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.