Selene Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Något jag riktigt länge har undrat över när jag vid ett få tal tillfällen varit här på Fuska.se är, varför kostar allt till presentationen FM pengar? Jag är med i en hel del forum och på de andra forumen jag är med i kan man i stort sett göra vad som helst inom CSS och HTML, man får lägga in bakgrunder, bilder, och man har hur mycket plats som helst utan att behöva betala någon slags pengar alls. Ta inte illa upp, bara en nyfiken fråga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag vet inte men det är roligare att köpa de än att bara kunna göra det helt gratis. Ingenting är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Antagligen skulle sidan kollapsa om alla skulle trycka in filer med tonvis av kb i sina presentationer. Därför blir det mindre belastning om inga köper saker till presentationen och de som är smått seriösa köper lite så man kan smycka ut sin presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 och sedan så måste man göra nåt för att kunna få en snyggare presentation, skicka in fusk och posta inlägg etc. då får de som verkligen gör det lite lön för mödan medans de som mest tittar in här två-tre gånger inte kan skaffa sig en lika snygg press som de andra som 'jobbat' hårdare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) En sammanställning av nico och Kazens svar: Om alla skulle ha färgfulla och bildrika presentationer skulle sidan över belastas. Men det borde ändå gå. Så därför får de som 'jobbat' ( :P nico) mycket och förtjänat det eller de som stöder sidan med pengar genom att köpa FM. Har jag fattat rätt? Redigerat 21 Februari 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ett antagande:Men det blir ju också en anledning till att man struntar i presentationen helt (villket jag har gjort) med en utvecklad presentation är det oftast lättare att få nya vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ett antagande:Men det blir ju också en anledning till att man struntar i presentationen helt (villket jag har gjort) med en utvecklad presentation är det oftast lättare att få nya vänner. Jag håller med, men som sagt så blir sidan överbelastad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 det är mycket roligare att köpa med fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Forum är inte till för att skaffa vänner. forum är till för att diskutera spel och få hjälp med spel inklusive att hjälpa med spel. inte att skaffa vännner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Fuska.se är ingen community. Vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Salzalada: Men då kan man ju se det på det sättet att möjligheten att ha en presentation inte borde finnas, samma sak med FM dom har ju inget med ett forum att göra, för man diskuterar ju inte dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.