Hoppa till innehåll

Presentationen

Selene

Rekommendera inlägg

Något jag riktigt länge har undrat över när jag vid ett få tal tillfällen varit här på Fuska.se är, varför kostar allt till presentationen FM pengar? Jag är med i en hel del forum och på de andra forumen jag är med i kan man i stort sett göra vad som helst inom CSS och HTML, man får lägga in bakgrunder, bilder, och man har hur mycket plats som helst utan att behöva betala någon slags pengar alls.

Ta inte illa upp, bara en nyfiken fråga =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antagligen skulle sidan kollapsa om alla skulle trycka in filer med tonvis av kb i sina presentationer. Därför blir det mindre belastning om inga köper saker till presentationen och de som är smått seriösa köper lite så man kan smycka ut sin presentation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och sedan så måste man göra nåt för att kunna få en snyggare presentation, skicka in fusk och posta inlägg etc. då får de som verkligen gör det lite lön för mödan medans de som mest tittar in här två-tre gånger inte kan skaffa sig en lika snygg press som de andra som 'jobbat' hårdare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sammanställning av nico och Kazens svar:

Om alla skulle ha färgfulla och bildrika presentationer skulle sidan över belastas.

Men det borde ändå gå.

Så därför får de som 'jobbat' ( :P nico) mycket och förtjänat det eller de som stöder sidan med pengar genom att köpa FM.

Har jag fattat rätt?

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...