ajar Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Kingdom Hearts och Sly 1-3 är aldrig fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Kingdom Hearts. Ett mycket underskattat spel som fick dålig kritik och därmed inte fick lika mycket uppmärksamhet som det skulle ha fått. Det är nog det bästa rollspelet igenom tiderna, och tro mig, jag har spelat många spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Gta (5) san andreas. också klart Kingdom hearts. :) GAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!! FDPFFTTT GAAAHHH!!!JAG FÅR RYCK!!!VADDÅ (5) GTA:SA E GTA:SA INTE NÅGE JEFFLA GTA 5!!!!!!!!!!! :angry: Men jag vet inte.. Men Need for Speed Most Wanted e kul men jag vet inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Gta (5) san andreas. också klart Kingdom hearts. :) Hmm, Gta 3, sen Vice City (4an) och sedan Gta San Andreas, så det är ju logiskt. Man kan ju säga 5an ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 True crime: NY C tkr jag är bäst f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 gta 6:e spelet? gta gta2 gta3 gta:London 18.... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 san andreas o dall of duty 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frogren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Drakengard det är skitkul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Gta är alltid kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Pro evo soccer 5 och ratchet and clank 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Illern Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 FF9 är det lätt bästa spelet jag någonsin spelat, helt overkligt bra. andra bra är väl Fifa street 2 och san andreas, så klart :P piiz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg